گسترش دامنه عملیات ارتش یمن علیه صهیونیست‌ها به اقیانوس هند

گسترش دامنه عملیات ارتش یمن علیه صهیونیست‌ها به اقیانوس هند
جمعه 25 اسفند 1402 - 16:54

سخنگوی انصار الله یمن اعلام کرد: سه کشتی اسرائیلی و آمریکایی را در آقیانوس هند با موشک و پهپاد هدف قرار دادیم.

العالم - یمن

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن در بیانیه ای که در جمع تظاهرات مردم یمن در میدان السبعین صنعا قرائت کرد، اعلام کرد که به یاری خداوند کشتی اسرائیلی ((pacific 01) را در دریای سرخ با تعدادی موشک دریایی مناسب هدف قرار داده است.

سخنگوی ارتش یمن همچنین در این بیانیه از هدف قرار دادن یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ با تعدادی پهپاد خبر داد.

سخنگوی ارتش یمن در ادامه این بیانیه اعلام کرد که 3 عملیات علیه 3 کشتی اسرائیلی و آمریکایی در اقیانوس هند با استفاده از تعدادی موشک دریایی و پهپاد انجام شده است.

وی از گسترش عملیات‌ ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با این رژیم تا اقیانوس هند خبر داد و گفت: گسترش دامنه عملیات در راستای عمل به رهنمودهای رهبرمان در زمینه یاری مظلومان فلسطینی و در پاسخ به ندای مردم یمن و تمام آزادگان امت صورت گرفت.

سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد: ما به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که از مسیر دماغه امید نیک عبور نکنند زیرا به هدف مشروع ما تبدیل خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن بار دیگر تاکید کرد: تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف نشود و محاصره آن ادامه داشته باشد، نیروهای مسلح یمن مانع از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با آن رژیم در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها