اذعان ارتش اشغالگر به انتشار تصاویری غیرواقعی از بازداشت‌شدگان در بیمارستان الشفا

اذعان ارتش اشغالگر به انتشار تصاویری غیرواقعی از بازداشت‌شدگان در بیمارستان الشفا
جمعه 3 فروردين 1403 - 16:36

پس از آنکه جنبش حماس ادعای ارتش اشغالگر درباره بازداشت ده‌ها نفر از رهبران مقاومت در بیمارستان الشفا را تکذیب کرد، رژیم صهیونیستی اذعان کرد که فهرست تصاویر به‌اشتباه منتشر شده است و این تصاویر متعلق به افراد بازداشت‌شده در بیمارستان الشفا نیست.

العالم ـ فلسطین اشغالی

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز دوشنبه گذشته بار دیگر به طور وحشیانه با حمله به بیمارستان شفا در غزه، این مرکز بهداشتی را به محاصره خود درآوردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در ۴۰ نوبت این بیمارستان و مناطق اطراف آن را بمباران کرده است.

رژیم صهیونیستی با توجیه این یورش، ادعا کرده بود که گزارش‌هایی مبنی بر حضور فرماندهان ارشد مقاومت حماس در داخل بیمارستان را دریافت کرده است و با انتشار تصاویری ادعا کرد که متعلق به رهبران ارشد حماس است که در جریان عملیات در بیمارستان الشفا دستگیر شده‌اند.

یک مسؤول امنیتی در جنبش حماس بامداد امروز جمعه ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در مورد بازداشت ده‌ها نفر از رهبران مقاومت در بیمارستان شفا در غزه را تکذیب کرد.

ساعاتی پس از تکذیب ادعای رژیم اسرائیل توسط حماس، ارتش اشغالگر اذعان کرد که فهرست تصاویر به‌اشتباه منتشر شده است و این تصاویر متعلق به افراد بازداشت‌شده در بیمارستان الشفا نیست.

روزنامه یدیعوت اجارونوت گزارش داد: مشخص شد که اعلام بازداشت «رائد سعد» یکی از فرماندهان گردان‌های قسام در بیمارستان الشفا توسط ارتش اشغالگر، نادرست بوده است.

یک مسئول جنبش حماس که خواست نامش فاش نشود، به شبکه الجزیره قطر گفت: تصاویری که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از افراد بازداشت شده در بیمارستان شفا منتشر کرده، دقیق نیست و در راستای جنگ روانی علیه مقاومت در غزه انجام گرفته است.

به گفته وی، در میان این تصاویر، افرادی دیده می‌شود که اکنون خارج از غزه هستند و برخی تصاویر نیز مربوط به شهدای فلسطینی است.

این مقام امنیتی جنبش حماس تصریح کرد: سه مورد از این تصاویر مربوط به پزشکانی است که ارتش رژیم صهیونیستی قبلا آن‌ها را آزاد کرده بود.

پربیننده ترین خبرها