راهپیمایی میلیونی در صنعا..

یمنی ها بار دیگر حمایت خود از فلسطین را اثبات کردند+فیلم

شنبه 11 فروردين 1403 - 09:19

روز گذشته مردم یمن در صنعا و شهرهای دیگر در حمایت از مردم فلسطین و با شعار «ما برای دهمین سال می آییم و فلسطین اولین آرمان ماست»، راهپیمایی های میلیونی برگزار کردند.

العالم ـ یمن

«برای دهمین سال می آییم و فلسطین اولین آرمان ماست و برای ششمین ماه در راه پیروزی غزه به راه خود ادامه می دهیم. در ماه جهاد و پیروزی در راه قدس قدم می نهیم، به درگیری در آبهای یمن از باب المندب تا پایگاه های موقت رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و حامیانش در مناطق دیگر ادامه می دهیم و تا اقیانوس هند و دماغه امیدنیک می رویم. یمن غافلگیری ها و توانایی های نظامی زیادی از خود نشان خواهد دا».

اینها سخنان عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله و دیگر رهبران سیاسی یمن است و نشان می دهد که مردم یمن با تظاهرات میلیونی مجدد خود در این مواضع متحد و یکپارچه هستند.

یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات به خبرنگار العالم گفت: یمنی ها از مردم گرفته تا رهبران و دولت در کنار مردم فلسطین هستند و پیام رهبر ما نیز روشن بود. برای دهمین سال توانایی های نظامی ما به کمک خداوند متعال قدرتمندانه به عمق رژیم صهیونیستی و به تل آویو خواهد رسید. همه یمنی ها پشتیبان رهبر خود و در کنار مردم غزه هستند و ما تا زمان تحقق پیروزی، از این حمایت دست نخواهیم کشید.

فریادهای برآمده از سیل انسانی یمن، مجددا بر ثبات موضع این مردم بر دوستی و وفاداری خود در حمایت از طوفان الاقصی و حمایت همه جانبه از رهبر انصارالله برای متوقف کردن کشتار و جنگ و محاصره علیه مردم غزه، تاکید کرد.

بیانیه راهپیمایی های میلیونی یمن، ادامه مواضع شرم آور بین المللی و عربی در برابر ادامه کشتار جمعی مردم فلسطین را به شدت محکوم کرده و از محور مقاومت در سراسر منطقه و همه آزادگان جهان خواستار شد که سخت ترین ضربه ها را به رژیم صهیونیستی و حامیان آن در جبهه های مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی وارد کنند و این کار را تنها راه حلی دانست که می تواند بازدارنده تجاوز باشد و جنایت های جنگی و کشتار در حق زنان و کودکان فلسطینی آن هم در سایه نبود عدالت بین المللی را متوقف کند.

پربیننده ترین خبرها