تظاهرات مردمی گسترده در 52 شهر مغرب در حمایت از غزه

تظاهرات مردمی گسترده در 52 شهر مغرب در حمایت از غزه
شنبه 11 فروردين 1403 - 12:18

صدها تن از شهروندان مغرب با شرکت در تظاهراتی در اطراف ساختمان پارلمان این کشور در رباط، جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل کشی این رژیم در غزه را محکوم کرده و مراتب حمایت خود را از مقاومت فلسطین اعلام کردند.

العالم - مغرب

شرکت کنندگان در این تظاهرات که در قلب پایتخت مغرب و نزدیک به ساختمان پارلمان این کشور برگزار شد، با سر دادن شعارهایی، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و نقشه های این رژیم برای کوچ اجباری و سازش با این رژیم را محکوم کرده و حمایت خود را از مقاومت فلسطین اعلام کردند.

تظاهرات کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: "به رغم قتل و ویرانگری و گرسنگی، غزه پیروز است و دشمن صهیونیستی در حال نابودی است". آنها همچنین خواستار آتش بس فوری و ورود کمک های بشردوستانه به غزه شدند.

از سوی دیگر هزاران مغربی پس از نماز جمعه در 100 تظاهرات در 52 شهر مغرب در حمایت از غزه و در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و ارتکاب جنایات جنگی این رژیم در غزه تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان با شعار "فلسطین از رودخانه تا دریا" بر یکپارچگی جغرافیای سرزمین تاریخی فلسطین با تمام مقدسات و شهرها و روستاها و دریا و رودخانه و اسمان و زمینش تأکید کردند.

پربیننده ترین خبرها