کودک زخمی فلسطینی با بیانی ساده، وحشیگری اشغالگران را افشا کرد

شنبه 18 فروردين 1403 - 23:06

کریم شراب کودک فلسطینی اهل روستای عورتا در نزدیکی نابلس در شمال کرانه باختری پس از اصابت گلوله سرباز اسرائیلی به گردنش ،معلول شد و مانند هزاران کودک فلسطینی روز کودک فلسطینی را روی ویلچر خود جشن می گیرد.  

العالم فلسطین

به گزارش خبرنگار العالم، کریم برای درک جراحات و معلولیت هاش نیازی به نگاه کردن به دوردست ندارد بلکه نیم نگاهی به بدن فلج خود که قربانی نفرت سرباز صهیونیستی شده برایش کافی است .

فتحیه شراب، مادربزرگ کریم شراب کودک فلسطینی زخمی گفت: وقتی او را در مقابل خود اینگونه می بینیم، جشن گرفتن سخت است .او وقتی بچه ها را در حال تفریح ​​و بازی می بیند ناراحت می شود. چنین کودکی چه خطری دارد. بچه 8 ساله اگر سنگی پرتاب کند به دو مترهم نمی رسد.

کریم با ویلچر فرسوده و مراجعات روزانه به مراکز درمانی، روز کودک فلسطین را جشن گرفت و پس از تلاش برای گفتگو با حالت روحی دشوار و لکنت زبان، تلاش کرد صدای خود و رنج کودکان فلسطین را به گوش جهانی که نسبت به وقایع فلسطین کر و لال شده است، برساند.

این کودک فلسطینی گفت: من می خواهم بازی کنم و تنها به مدرسه بروم و با دوستانم بازی کنم.

کریم تنها قربانی جنایات رژیم صهیونیستی نیست، بلکه 14 هزار کودک در نسل کشی باریکه غزه به شهادت رسیدند و برخی از قحطی، آوارگی رنج می برند و خطرات زیادی زندگی سراسر رنج آنان را تهدید می کند.

پربیننده ترین خبرها