قایق های جنگی رژیم صهیونیستی ساحل شهر دیرالبلح در مرکز غزه را گلوباران کردند

شنبه 1 ارديبهشت 1403 - 22:49

خبرنگار العالم در دیرالبلح غزه گزارش داد قایق های رژیم اشغالگر صهیونیستی سواحل شهر دیرالبلح در مرکز باریکه غزه را هدف قرار دادند.

العالمفلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، بر اثر بمباران منزل خانواده رضوان در محله تل السلطان در غرب رفح در جنوب باریکه غزه، شمار شهدای فلسطینی به 9 نفر از جمله 6 کودک و 2 زن افزایش یافت.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، درگیری شدیدی بین مقاومت فلسطین در منطقه دیرالبلح و مناطق شرقی با نظامیان صهیونیست رخ داد. در همین حال ارتش رژیم اشغالگر با توپخانه سنگین به منطقه اردوگاه البریج پاسخ داد که در این درگیری یک پزشک در مطب خود به شهادت رسید و پسرش در منطقه اردوگاه بریج مجروح و به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: در حمله ی توپخانه ای رژیم اسرائیل به شمال اردوگاه النصیرات 3 شهروند فلسطینی شهید و به بیمارستان العوده منتقل شدند، تا این لحظه گلوله باران و بمباران منازل شهروندان منطقه النصیرات متوقف نشده است.

بنابر این گزارش، در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منازل شهروندان منطقه النصیرات و با وجود عقب نشینی کامل از این منطقه، 30 مجروح فلسطینی به بیمارستان العوده منتقل شدند.

پربیننده ترین خبرها