گزارش العالم از اهانت نظامیان صهیونیست به پیکر 2 شهید فلسطینی در کرانه باختری

شنبه 8 ارديبهشت 1403 - 17:08

خبرنگار شبکه خبری العالم در شهر نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن از اهانت نظامیان رژیم صهیونیستی به پیکرهای شهدای عضو سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد.

العالم - فلسطین

خبرنگار العالم درباره جزئیات جنایت ارتش رژیم صهیونسیتی، در شهر نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن و اهانت به پیکرهای شهیدان «مصطفى عابد» 22 ساله و «احمد شواهنه» 21 ساله از اعضای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) شهیدان عابد و شواهنه از اهالی شهرک های السيله الحارثيه و كفردان در غرب شهر جنین را با تیراندازی به سوی خودروی آنها در مرکز ایست و بازرسی سالم در غرب این شهر در کرانه باختری فلسطین ترور کردند. در این تیراندازی دو شهروند دیگر فلسطینی نیز زخمی شدند.

خبرنگار العالم گزارش داد: رسانه‌های صهیونیستی و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست برای این خودرو کمین کردند و به محض ورود آنها به مرکز ایست و بازرسی به سوی آن آتش گشودند.

بنابر این گزارش، نظامیان صهیونیستی از رسیدن تیم های پزشکی به محل جلوگیری کرده و پیکرهای این دو شهید را با خود بردند. جمعیت هلال احمر فلسطین در بیانیه کوتاهی اعلام کرد که دو شهروند فلسطینی زخمی به بیمارستان شهر جنین منتقل شدند.

خبرنگار العالم در باره اهانت به پیکر شهدا خاطرنشان کرد، تصویری از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده است که اهانت به پیکرهای این شهیدان را در داخل پاسگاه سالم در غرب مرکز ایست و بازرسی سالم در غرب جنین در کرانه باختری فلسطین نشان می دهد.

پربیننده ترین خبرها