الحوثی: اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد

الحوثی: اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد
پنج‌شنبه 13 ارديبهشت 1403 - 17:14

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: فعالیت‌های مسالمت‌آمیز دانشجویی باعث رسوایی مقام‌های آمریکایی شده و دروغ بودن ادعاهای آنان را ثابت کرد.

العالم ـ یمن

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود گفت: از دو هفته قبل فعالیت دانشجویی در 79 دانشگاه آمریکا شروع شده که رو به گسترش است.فعالیت‌های مسالمت‌آمیز دانشجویی باعث رسوایی مقام‌های آمریکایی شده و دروغ بودن ادعاهای آنان را ثابت کرده است.

وی افزود: فعالیت های دانشجویی خواستار توقف تجاوز به غزه است. دستبند زدن و توهین به یک زن با درجه پروفسور نشانه بی توجهی آمریکا به حقوق و آزادی است.

الحوثی ادامه داد: آمریکا برای ایجاد رعب و وحشت در میان دانشجویان دانشگاهها از بالگرد و در برخی از دانشگاهها از گلوله پلاستکی استفاده کرد. آمریکا بدون هیچ ضابطه ای از رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: ادامه حملات موشکی از غزه به عسقلان، آمریکا و «اسرائیل» را شگفت‌زده کرد.

وی خاطرنشان کرد: استمرار عملیات حزب الله لبنان تاثیری کمی و کیفی بر توانمندی دشمن صهیونیستی دارد. از سوی دیگر تاثیر واضح عملیات در جبهه یمن در ام الرشراش و عملیات دریای سرخ مشخص شده است.

الحوثی ادامه داد: این هفته 8 عملیات در خلیج عدن، دریای عرب، اقیانوس هند و جنوب فلسطین انجام دادیم. عملیات هشتم با 33 موشک بالستیک و بالدار و پهپهاد انجام شد.6 کشتی مرتبط با دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلستان را هدف قرار دادیم.

وی افزود: تاکنون 107 کشتی مرتبط با دشمن صهیونیستی و آمریکا را هدف قرار داده ایم. از زمان عملیات طوفان اقصی تاکنون 156 عملیات از سوی مقاومت یمن در دریا و جنوب فلسطین انجام شده است. عملیات مقاومت یمن علیه کشتیهای دشمن با 606 موشک و پهپاد انجام شده است. یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو 8 در آسمان صعده سرنگون کردیم.

رهبر انصار الله یمن خاطر نشان کرد:دشمن از عملیات مقاومت یمن در اقیانوس هند نگران است. مطبوعات آمریکایی و انگلیسی از ترس دشمن از توانمند‌ی‌های یمن خبر می دهند.دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بدون نتیجه می جنگند و فقط هزینه های گزاف به آنان تحمیل می شود.

پربیننده ترین خبرها