خسارت وسيع صهيونيستها در حمله حزب الله به کریات شمونا با فریب گنبد آهنین

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 - 08:17

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان گزارش داد که تشدید تنش های میدانی در جبهه جنوب لبنان با فلسطین اشغالی به طور قابل توجهی ادامه دارد به طوری که مقاومت در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی، با فریب پدافند گنبد آهنین شهرک کریات شمونا را به صورت گسترده هدف قرار داد.

العالم - لبنان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان، تشدید درگیری های میدانی در جبهه جنوب لبنان با فلسطین اشغالی به دنبال حملات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی به بیش از یک روستای لبنانی آغاز شد به طوی که این رژیم تا شامگاه دیشب بیش از 15 حمله انجام داد و طی این حملات شهرک های کفرکله، طیبه، حولا، العدیسه، مرکبه و عیتارون و عیتا الشعب را هدف قرار داد.

بنابر این گزارش،‌ صبح دیروز (یکشنبه) نیز براثر حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در"میس الجبل" 4 شهروند لبنانی از یک خانواده از جمله پدر، همسر و دو پسرشان به شهادت رسیدند.

خبرنگار العالم گزارش داد: پاسخ مقاومت به این حملات به ویژه در قتل عام میس الجبل بدون تاخیر صورت گرفت. مقاومت تاکنون 9 عملیات مشخص و دقیق انجام داده که بارزترین آنها عملیات "مرکبا" است که درآن شهرک کریات شمونا را هدف قرار داد.

بنابر این گزارش، مقاومت با شلیک تعدادی راکت، ابتدا سامانه پدافندی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درگیر و مشغول کرد و سپس با ده ها فروند کاتیوشا و موشک فلق، مواضع این رژیم را سرزمین های اشغالی هدف قرار داد؛ در این بین پروپاگاندای رسانه ای رژیم اشغالگر نتوانست به این رژیم برای سرپوش گذاشتن بر حجم خسارت های وارد آمده به شهرک کریات شمونا هیچ کمکی بکند.
خبرنگار العالم گزارش داد: عکس هایی که از داخل این شهرک از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شده بیانگر حجم خسارت شدیدی است که به مرکز تجاری اصلی این شهرک و ده ها ساختمان و خودرو وارد شده است به طوری این رژیم ناچار به اعتراف به حجم زیاد خسارت ها شد.

پربیننده ترین خبرها