حماس: غافلگیریها در انتظار نتانیاهو در رفح است!

حماس: غافلگیریها در انتظار نتانیاهو در رفح است!
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 - 21:59

رئیس بخش روابط ملی جنبش حماس در خارج گفت: نتانیاهو و ارتش رژیم صهیونیستی در طول 7 ماه نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود در باریکه غزه دست یابند و مقاومت را از بین ببرند.

العالم فلسطین اشغالی

علی برکه افزود: نتانیاهو اکنون در تلاش است برای بهبود شرایط مذاکره و به دست آوردن تصویری از پیروزی قبل از اینکه مجبور به امضای توافق آتش بس شود، به رفح حمله کند و به این اقدام تهدید نیز کرده است.

برکه تاکید کرد: ما به نام گروه های مقاومت فلسطین با ابتکار قطر-مصر که شامل آتش بس دائمی، خروج کامل ارتش رژیم اشغالگر از باریکه غزه، بازگشت آوارگان به خانه های خود بدون محدودیت یا شروط ، ورود 600 کامیون کمک روزانه و همچنین شروع بازسازی و سپس انعقاد معامله جدی و شرافتمندانه برای اسرا موافقت کردیم.

برکه تاکید کرد: مقاومت، همانطور که در آغاز این جنگ به پیروزی نظامی دست یافت، اکنون یک طوفان سیاسی به پا کرده و نتانیاهو و رژیمش را در انزوا قرار داده است، نتانیاهو حمایت جهانی را از دست داده است.

وی افزود : گروه های مقاومت خود را برای رفح آماده کرده اند، و ورود به رفح امکان پذیر نخواهد بود. مقاومت برای رفح اقدامات غافلگیرکننده آماده کرده و از تمام تجربیات پیشین ماه های گذشته در شمال بهره برده است.

برکه درباره موضع آمریکا گفت: واضح است که آمریکایی‌ها در دور آخر می‌خواهند این جنگ را متوقف کنند، زیرا اکنون مسئولیت بزرگی برعهده آمریکا گذاشته است، زیرا آمریکا، به‌ویژه پس از انتقال درگیری ها به دانشگاه های آمریکایی و اروپایی و استرالیا می‌ترسد که به یک جنگ منطقه‌ای گسترده تبدیل شود و انتخابات را در پیش دارد و متوجه شده که ادامه جنگ بار سنگینی بر دوشش است و به همین دلیل شروع به فشار برای توقف این جنگ ناکام کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها