نماینده مصر در سازمان ملل:

جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه نسلی خشمگین در جهان عرب را رقم خواهد زد

جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه نسلی خشمگین در جهان عرب را رقم خواهد زد
شنبه 22 ارديبهشت 1403 - 11:29

نماینده دائم مصر در سازمان ملل، اشتهای سیری ناپذیر رژیم صهیونیستی به گرفتن انتقام از ملت فلسطین را محکوم کرد و هشدار داد که جنایات جنگی این رژیم در غزه نسلی خشمگین را در جهان عرب تربیت خواهد کرد.

العالم - مصر
"اسامه عبد الخالق" در سخنرانی عصر دیروز (جمعه) خود در نشست سازمان ملل، مراتب قدردانی کشورش را از همه کشورهایی که از حقوق فلسطین دفاع کرده و به طرح مجمع عمومی برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل رأی مثبت دادند، اعلام کرد.

عبد الخالق گفت که ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه برای هشتمین ماه پیاپی، موج بی سابقه ای از کشتار ملت فلسطین را به دنبال داشته است و بیش از 34 هزار نفر که اغلب زن و کودک هستند به شهادت رسیده و بیش از 78 هزار نفر مجروح شده اند و ویرانی های بی سابقه ای را در غزه به بار آورده است.

وی افزود: هدف رژیم اسرائیل از این حمله، تبدیل غزه به منطقه ای ویران‌شده و غیر قابل زندگی و مجبور کردن فلسطینی ها به کوچ اجباری است.

نماینده دائم مصر در سازمان ملل، اشتهای سیری ناپذیر رژیم صهیونیستی به گرفتن انتقام از ملت فلسطین و نابودی آرمان اصیل و شریف آن و تخریب این کشور را محکوم کرد و هشدار داد که جنایات جنگی این رژیم در غزه نسلی خشمگین و بی اعتماد به جامعه جهانی را در جهان عرب تربیت خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها