رهبر انقلاب: امیدواریم رئیس جمهور و همراهان ایشان به آغوش ملت بازگردند+ویدیو

يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 - 20:48

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر این گزارش، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (یکشنبه) در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند.

ایشان خاطرنشان کردند، همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.
بنابر این گزارش، بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در منطقه جلفا آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و فرود سخت داشته است.

این بالگرد در "جنگل دیزمار" در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و تیم‌های امدادی واکنش سریع استا‌ن‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و زنجان به محل سانحه اعزام شده‌اند.

گفته می شود آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی، نیز در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

آیت‌الله رئیسی صبح امروز (یکشنبه) برای افتتاح سد مشترک قیزقلعه‌سی بر روی رودخانه مرزی ارس بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است.

پربیننده ترین خبرها