اصابت یک فروند پهپاد به جنوب غرب حیفا

اصابت یک فروند پهپاد به جنوب غرب حیفا
يکشنبه 29 مهر 1403 - 19:27

منابع خبری از اصابت یک فروند پهپاد هدایت شده از جنوب لبنان به جنوب غرب حیفا در سرزمین های اشغالی حکایت دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، یک فروند پهپاد که عصر امروز (یکشنبه) از جنوب لبنان به سمت حیفا به پرواز در آمده بود، براساس تصاویر منتشر شده به جنوب غربی حیفا اصابت کرده است.

همزمان منابع عبری زبان نیز از حمله موشکی از لبنان به منطقه حیفا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
برخی منابع خبری اسرائیلی گزارش دادند یک موشک بالستیک و ۵ موشک سنگین دیگر به سمت حیفا شلیک شده است.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از شلیک ۱۲ موشک از لبنان به سمت حیفا خبر داده است.

درهمین حال خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان از حملات امروز (یکشنبه) حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی با شلیک ۱۲۰ فروند موشک خبر داد.

بنابر این گزارش، شهر حیفا نیز هدف موشک های مقاومت واقع شده و یک پهپاد مقاومت نیز در آسمان این شهر به پرواز در آمد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در اطراف صفد در شمال فلسطین اشغالی در پی حملات موشکی حزب‌الله خبر داده و خاطرنشان کردند که ۱۵ تیم آتش نشان و ۶ هواپیما برای مهار آتش به منطقه اعزام شده اند.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای عصر امروز از وقوع دو حادثه امنیتی بسیار سخت برای ارتش رژیم صهیونیستی نوار غزه و شمال سرزمین های اشغالی و کشته شدن چند افسر ارشد این رژیم خبر دادند.

منابع عبری زبان در رابطه با جزئیات حادثه امنیتی برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی که در جبالیا در شمال نوار غزه رخ داد، اعلام کردند که در این حادثه یک خودروی زرهی منفجر شده که در آن شماری از افسران ارشد ارتش حضور داشتند.

این منابع تاکید کردند که تعدادی افسر عالی رتبه در این حادثه کشته شدند و تلاش‌هایی برای نجات یک افسر ارشد دیگر در جریان است.

پربیننده ترین خبرها