گزارش العالم:

حملات دریایی و هوایی یمن علیه تل آویو با شدت بیشتری ادامه می یابد

يکشنبه 29 مهر 1403 - 22:07

عبدالملک حوثی رهبر انصارالله یمن وعده داد که عملیات دریایی و موشک باران یا حمله پهپادی به مواضع دشمن صهیونیستی برای یاری فلسطین با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

العالم – یمن

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن، سرلشکر جلال الرویشان معاون نخست وزیر دولت یمن در امور دفاعی و امنیتی گفت: صنعا تاکید دارد که بر اساس تصمیم عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن، و با حمایت مردم یمن به عملیات نظامی علیه دشمن صهیونیستی برای یاری فلسطین ادامه دهد.

ارتش یمن در همین راستا اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۱۶۷ کشتی صهیونیستی را هدف قرار داده و ضمن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی به حمله به عمق سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

علی القحوم عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز گفت: تا وقتی حملات تجاوزکارانه رژیم اسراییل به غزه و لبنان و محاصره غزه ادامه داشته باشد عملیات یاری یمنی نیز ادامه خواهد یافت و امروز در مرحله پنجم این عملیات هستیم. این مراحل بیشتر خواهد شد و دشمن صهیونیستی و آمریکا و انگلستان مسوول گسترش درگیری ها هستند.

همزمان مردم یمن معتقدند که یاری غزه و لبنان نیازمند موضع واحد کشورهای اسلامی و عربی و تامین حمایت نظامی مادی لازم از مقاومت در برابر آمریکا و غرب است که از ارتش صهیونیستی حمایت می کنند.

پربیننده ترین خبرها