حزب الله لبنان موفقیت ایران در مقابله با حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را ستود

حزب الله لبنان موفقیت ایران در مقابله با حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را ستود
شنبه 5 آبان 1403 - 19:09

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای موفقیت ایران در مقابله با حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را ستایش کرد.

العالم ـ لبنان
شبکه خبری العالم با انتشار خبر فوری گزارش داد: حزب الله لنبان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد موفقیت نیروهای ایرانی در مقابله با حملات تجاوزکاراینه را می ستاییم و به شهدای راه قدس تسلیت می گوییم.

در بیانیه حزب الله همچنین آمده است: برای مجروحان این حمله نیز شفای عاجل و برای ایران پیروزی و پایداری آرزو می کنیم.

حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد: حزب الله، تجاوزات خائنانه رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران را قویا محکوم می‌کند و آن را تشدید خطرناک تنش در سطح کل منطقه می‌داند؛ اقدامی که ماهیت تجاوزگر رژیم اشغالگر را منعکس می‌کند.

این بیانیه می افزاید: این رژیم با حمایت صریح و همه جانبه آمریکا دست به قتل عام و فجایع و ویرانی می‌زند و به همین دلیل واشنگتن مسئولیت کامل قتل عام‌ها، فجایع و دردها را بر عهده دارد.

حزب‌الله تاکید کرد: ما معتقدیم که این حمله آشکار به حاکمیت ملی ایران و جمهوری اسلامی ایران عزیز، هرگز بر موضع قاطع و صریح و حمایت کامل آن در سطوح مختلف از ملت فلسطین و لبنان تأثیر نخواهد گذاشت.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما از موفقیت نیروهای مسلح ایران با تخصص‌ها و یگان‌های مختلف آن در مقابله با این حمله خائنانه را تمجید کرده و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم و شهادت نیروهای آن را به رهبری و ملت جمهوری اسلامی تسلیت می‌گوییم.

به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز (شنبه /5 آبان ماه) روابط عمومی پدافند هوایی کشور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

پربیننده ترین خبرها