هشدار تخلیله حزب‌الله به ساکنان ۲۵ شهرک‌نشین صهیونیست+ویدیو

شنبه 5 آبان 1403 - 22:11

مقاومت اسلامی لبنان بیانیه هشدار آمیزی خطاب به اشغالگران صهیونیست منتشر و تاکید کرد که هرچه سریعتر باید شماری از شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی را تخلیه کنند.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد که شهرک‌های شما به مکان استقرار نظامیانی تبدیل شده است که به لبنان حمله می‌کنند و بر این اساس این شهرک‌ها به اهداف نیروی هوایی و موشکی مقاومت اسلامی تبدیل شده‌اند.

در این بیانیه به ساکنان ۲۵ شهرک صهیونیست نشین هشدار داده شده و از آنها خواسته شده است که هرچه سریعتر این مناطق را ترک کنند.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ نظامی دیگر این رژیم در نبردهای جنوب لبنان زخمی شدند.

منابع صهیونیستی همچنین از کشته شدن سه نظامی دیگر این رژیم در جنوب لبنان خبر دادند.

در همین حال سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی بیان کرد که از آغاز جنگ تاکنون 5150 نظامی این رژیم زخمی شدند که جراحت 764 نفر از آنها شدید بوده است.

بنابر این گزارش، وزارت بهداشت لبنان نیز امروز خاطرنشان کرد که حمله رژیم اسراییل به لبنان در روز گذشته به شهادت 19 نفر و زخمی شدن 108 نفر منجر شد.

این وزارتخانه افزود: از زمان شروع جنگ اسراییلی علیه لبنان (عملیات طوفان الاقصی در 15 مهر ماه 1402/ 7 اکتبر 2023) تاکنون 2653 لبنانی به شهادت رسیده و 12360 نفر نیز زخمی شده اند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از شب دوشنبه (2 مهر ماه) حملات گسترده زمینی به مناطق مختلف جنوب لبنان و جنگ مستقیم با این کشور را آغاز کرده است.

پربیننده ترین خبرها