آخرین جزئیات عملیات استشهادی ضدصهیونیستی در تل آویو +فیلم

دوشنبه 7 آبان 1403 - 08:31

براثر عملیات استشهادی زیرگیری صبح دیروز (یکشنبه) توسط جوان فلسطینی در نزدیکی پایگاه اطلاعات نظامی 8200 در گلیلوت در حومه تل آویو شمار کشته های صهیونیست به ۷ نفر رسید، در میان مجروحان 20 سرباز و افسر اسرائیلی به چشم می خورد.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

در همین زمینه مفید غنام یکی از رهبران جنبش فتح در قدس اشغالی به خبرنگار العالم در سرزمین های اشغالی گفت: این عملیات اقدامی فردی بود که در واکنش به کشتارهای رژیم صهیونیستی در فلسطین انجام شده است. از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی/ 15 مهر ماه 1402) وضعیت امنیتی به شدت حساس شده است.

گفتنی است پیش از ظهر دیروز یک جوان فلسطینی در نزدیکی پایگاه اطلاعات نظامی 8200 در گلیلوت در حومه تل آویو

شماری از صهیونیست ها با کامیون زیر گرفت.

خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین، به نقل از "ستاره سرخ داوود"یا همان سرویس اورژانس رژیم اسرائیل با اشاره به افزایش تعداد زخمی های عملیات استشهادی در تل آویو خاطرنشان کرد که تعداد زخمی ها از 50 نفر فراتر رفته و برخی از آنان در وضعیت مرگ بالینی قرار دارند.

بنابر این گزارش، "در میان مجروحان 20 سرباز و افسر اسرائیلی به چشم می خورد که پس از پایان تعطیلات شنبه در راه بازگشت به اردوگاه های خود بوده اند که توسط یک راننده کامیون ساکن بیت المقدس در یک ایستگاه اتوبوس در تقاطع گلیلوت زیر گرفته شدند.

براساسا آخرین بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر 2023 (15مهر 1402) به 42 هزار و 924 نفر و شمار زخمی ها به 100 هزار و 833 فلسطینی رسیده است.

پربیننده ترین خبرها