پیکر شهیدان امنیت هوایی ارتش در ماهشهر تشییع شد+ ویدیو

دوشنبه 7 آبان 1403 - 10:05

پیکر مطهر سروان حمزه جهاندیده و محمد مهدی شاهرخی فر شهیدان هوایی ارتش با حضور مسئولان در ماهشهر صبح امروز (دوشنبه) تشییع شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

صبح امروز پیکر مطهر شهیدان حمزه جهان دیده و محمد مهدی شاهرخی فر که درپی حملات رژیم منحوس و رو به اضمحلال صهیونیستی در دفاع از آسمان کشور جان خود را فدای ملت و این مرز و بوم کردند؛ با حضور مقامات نظامی و انتظامی، ارتش و خانواده این شهدا در شهرستان ماهشهر تشییع شد.

این شهیدان گرانقدر از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، بامداد روز شنبه در حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر شهید حمزه جهاندیده در شهرستان رامهرمز و پیکر مطهر شهید محمد مهدی شاهرخی فر نیز در شهرستان شوشتر تشییع خواهد شد.

پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی همچنین در اطلاعیه ای از آحاد مردم شریف استان خوزستان جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی طی بامداد شنبه (5 آبان ماه) روابط عمومی پدافند هوایی کشور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

در پی این حمله، ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از شهادت ۴ رزمنده خود در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.

پربیننده ترین خبرها