درخواست تحريم بين المللي رژيم صهيونيستي

درخواست تحريم بين المللي رژيم صهيونيستي
جمعه 1 دی 1391 - 12:31

يك فعال فلسطيني، هدف رژيم صهيونيستي از شهرك سازي را جلوگيري از امكان تشكيل كشور فلسطين دانست و مجازات اين رژيم و تحريم بين المللي آن، براي توقف طرح هاي شهرك سازي در كرانه باختري و قدس را خواستار شد.

"جمال جمعه" هماهنگ كننده ستاد مردمي مبارزه با ديوار حائل و شهرك سازي روز جمعه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: جامعه جهاني علاوه بر محكوم كردن شهرك سازي رژيم صهيونيستي بايد با سازوكارهاي اجرايي مانع از اقدامات غير قانوني اين رژيم شود زيرا شهرك سازي ها، امكان ايجاد كشور مستقل فلسطيني و تحقق صلح را نابود مي كند.
وي افزود: اگر جامعه جهاني فشاري جدي بر رژيم صهيونيستي بياورد و به اين رژيم بفهماند كه آن چه در مناطق فلسطيني انجام مي دهد، غيرقابل قبول است و جهان مخالف جدي اين اقدامات است، دست از شهرك سازي خواهد كشيد اما مشكل اين است كه اين اتفاق تاكنون نيفتاده است.
هماهنگ كننده ستاد مردمي مبارزه با ديوار حائل و شهرك سازي بر ضرورت تحريم رژيم صهيونيستي تاكيد كرد و گفت: اين رژيم به هيچ وجه حاضر نيست دست از تجاوز ارضي خود بكشد و در حال گسترش روزافزون شهرك سازي است.
جمعه اظهار داشت: رژيم اسرائيل از شرايط كنوني منطقه سوء استفاده كرده و بقيه طرح هايي كه در ذهن دارد را به روي كاغذ آورده است تا به همه ثابت كند كه در اجراي طرح هاي خود كاملا جدي است.
وي با بيان اينكه شهرك سازي، يكي از طرح هاي اشغالگري رژيم اشغالگر صهيونيستي است، هشدار داد: نقشه هايي كه براي گسترش شهرك هاي صهيونيست نشين در كرانه باختري و قدس در نظر گرفته شده اند، در واقع مصوبه هايي هستند كه در 9 هزار صفحه به سال 2001 تصويب شده اند.
جمعه در عين حال اعلام طرح هاي جديد شهرك سازي را واكنشي سياسي از سوي رژيم صهيونيستي به دستيابي فلسطين به عضويت در سازمان ملل دانست و تاكيد كرد كه اين رژيم مي خواهد اعلام كند كه هيچ چيز نمي تواند شهرك سازي را متوقف كند.
20-19:40
26
 

پربیننده ترین خبرها