ابهام درباره سلامتی فعال بحرینی

ابهام درباره سلامتی فعال بحرینی
شنبه 2 دی 1391 - 10:30

وضعیت جسمانی و سلامتی "حسن مشیمع" فعال بحرینی با توجه به ابتلای وی به سرطان، همچنان مبهم است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "محمد التاجر" وکیل بحرینی با درخواست برای اطلاع از وضعیت جسمی و سلامتی حسن مشیمع که از سوی دادگاه رژیم آل خلیفه به زندان ابد محکوم شده؛ تأکید کرد: با وجود درخواستهای مکرر برای اطلاع از وضعیت مشیمع، هنوز نگرانی های بسیاری در این زمینه وجود دارد.
وی نقش مؤسسه ملی حقوق بشر و وزارت حقوق بشر بحرین و به ویژه وزیر حقوق بشر را در رابطه با حمایت از حقوق شهروندان بحرینی زیر سئوال برد و گفت: "مشیمع بعنوان یک شهروند با وجود بیماری همچنان در زنان است و نیاز به درمان دارد؛ این وزارت خانه چگونه از شهروندان حمایت می کند؟".
روزنامه الوسط بحرین به نقل از محمد التجار نوشت: وضعیت سلامتی مشیمع به دلیل ابتلا به سرطان خطرناک و مبهم است؛ با وجود آشکار شدن غده سرطانی از 2 ماه قبل، این غده هنوز برداشته نشده است.
التاجر خاطرنشان کرد: مشیمع و بقیه افراد گروه 21 نفر به دلیل اهمال و بی توجهی مسئولان حتی از ضروری ترین نیازهای خود محروم هستند؛ ارتباط آنها با اعضای خانواده شان همچنان دشوار است؛ و از تماس آنها با اعضای خانواده و یا تحویل وسایل موردنیازشان که از سوی خانواده‌های آنها تأمین شده جلوگیری می شود.

پربیننده ترین خبرها