ديدار محرمانه نخست وزير اسرائيل با پادشاه اردن

ديدار محرمانه نخست وزير اسرائيل با پادشاه اردن
پنج‌شنبه 7 دی 1391 - 14:12

العالم - منابع خبري صهيونيستي از ديدار محرمانه نخست وزير اين رژيم با پادشاه اردن خبر دادند.

به گزارش روز پنجشنبه پايگاه خبري العالم ، "بنيامين نتانياهو " به طور محرمانه با ملك عبدالله پادشاه اردن در امان ، پايتخت اين كشور ديدار كرده و به بررسي ادعاها دباره خطر دستيابي گروههاي مسلح در سوريه به تسليحات شيميايي موجود در آن كشور ، پرداخته است .
به گزارش رسانه ها و پايگاههاي خبري اسرائيل ، برخي از مسئولان رژيم صهيونيستي كه نامشان ذكر نشده، خبر منتشره در روزنامه القدس العربي ،چاپ لندن را در خصوص ديدار نتانياهو با ملك عبدالله تاييد كردند؛ اما سخنگوي دفتر نخست وزيري اسرائيل اظهار نظري درباره اين خبر نكرده است.
كانال دوم تلويزيون اسرائيل گزارش كرد در ديدار بنيامين نتانياهو با پادشاه اردن ، همكاري اين كشور با رژيم اسراييل در خصوص سرنوشت تسليحات شيميايي سوريه به طور مفصل بررسي شد.
روزنامه معاريو چاپ سرزمين هاي اشغالي اخيرا ازبروز تنش در روابط رژيم صهيونيستي و اردن خبرداده بود.
معاريو با اشاره به گزارشهاي محافل امنيتي بلندپايه در تل آويو نوشت : عبدالله دوم پادشاه اردن به اين نتيجه رسيده كه تل آويو در تلاش براي سرنگوني نظام اين كشور و سوء استفاده از هرج و مرج موجود در كشورهاي عربي است تا در نهايت اردن را به كشوري براي فلسطينيان تبديل كند.
در ادامه اين تحليل تاكيد شد : ملك عبدالله دوم از زمان انتخاب نتانياهو به عنوان نخست وزير اسرائيل در مارس 2009 روابط خوبي با وي نداشته و اخيرا انتقادات عليه وي و اسرائيل را افزايش داده است. عبدالله دوم اخيرا در گفتگو با واشنگتن پست از  پايبند نبودن تل آويو به مذاكرات سازش نيز انتقاد كرده بود

پربیننده ترین خبرها