باران پهپادها و موشک های ایرانی بر سر رژیم صهیونیستی

باران پهپادها و موشک های ایرانی بر سر رژیم صهیونیستی
يکشنبه 26 فروردين 1403 - 21:12

شب گذشته باران پهپادها و موشک‌های ایرانی بر سر رژیم صهیونیستی بارید البته این رژیم و حامیانش دریافتند که این عملیات نه یک حمله بلکه فقط یک پاسخ در چارچوب حق مشروع دفاع از خود مطابق با ماده 51 منشور سازمان ملل متحد در برابر حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق بود.

العالم – مقالات

در این میان شبکه‌های اجتماعی در سرتاسر جهان ممنوعیت رسانه‌ای دشمن اسرائیلی درباره پوشش حمله گسترده ایران به اهداف نظامی و استراتژیک در رژیم صهیونیستی را شکستند تا جایی که شبکه تلویزیونی 24 رژیم اعتراف کرد که فیلم‌هایی درباره پاسخ ایران در اختیار دارد اما مجاز به پخش آنها نیست.

این فیلمها نشان می دهد که موشک ها و پهپادهای ایرانی چگونه اهداف خود به ویژه پایگاه نواتیم در صحرای نقب را به دقت در هم کوبیدند.

ولی چرا پایگاه نواتیم هدف 13 تا 14 فروند موشک بالستیک و پهپادها واقع و خسارات گسترده ای به تجهیزات و زیرساخت‌های آن وارد شد؟

پاسخ آن است که علاوه بر نقش این پایگاه در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، مهمترین پایگاه هوایی این رژیم است به این خاطر این که محل استقرار اسکادران پشتیبانی ترابری هرکولس 103 و جنگنده های اف 35، اسکادران های جنگنده های عملیاتی 116 و 140، اسکادران آموزشی 117 و اطلاعاتی 122، آشیانه هواپیمای شخصی رئیس رژیم صهیونیستی و مقر عناصر جاسوسی ارشد رژیم است.

علیرغم اعتراف سی‌ ان ‌ان مبنی بر اینکه پاسخ ایران به حملات تجاوزکارانه اسرائیل بزرگ‌ترین حمله پهپادی در جهان بود، و علی‌رغم این واقعیت که این بزرگترین حمله موشکی ایران و اولین حمله از این نوع به رژیم صهیونیستی از سال 1967 و طولانی‌ترین حمله از نظر جغرافیایی بود، اما در این حملات هیچ غیرنظامی، خانه، بیمارستان، مدرسه، کنیسه، نانوایی، مخزن آب، روزنامه ‌نگار، آمبولانس یا مهد کودک بر خلاف جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه غزه هدف قرار نگرفتذ تا ثابت شود ایران، رژیم صهیونیستی نیست.
پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی سیلی محکمی بر صورت حامیان این رژیم قاتل و غاصب و در رأس آنان آمریکاست که همراه با انگلستان و فرانسه تمام توان خود را برای مقابله با پهپادها و موشک های ایرانی بسیج کردند.

این حامیان باید زودتر از خواب غفلت بیدار شوند و بر دیو اسرائیلی فشار آورند تا حملات تجاوزکارانه خود به غزه را متوقف کند و از کشتن کودکان و زنان دست بردارد، ایران می توانست تمام شهرکهای اسرائیلی را با ساکنانش با خاک یکسان کند همانطور که دشمن صهیونیستی با غزه انجام داد، ولی این کار را نکرد.

آمریکا می بایست نتانیاهوی احمق را نصیحت کند که پاسخ این عملیات ایران را ندهد و خود را گرفتار جنگ با ایران به خاطر نجات صندلی نتانیاهو و رژیمش نکند زیرا در غیر این صورت پاسخ ایران شدیدتر و گسترده تر از عملیات وعده صادق خواهد بود.

آمریکا نیز بداند در صورتی که برای حمایت از رژیم صهیونیستی دخالت کند، پایگاه هایش در منطقه هدف موشک های ایرانی قرار خواهند گرفت.

پربیننده ترین خبرها