نماينده سابق فراكسيون الوفاق:

حكم دادگاه بحرين عليه مخالفان، "سياسي" است

حكم دادگاه بحرين عليه مخالفان،
دوشنبه 18 دی 1391 - 22:21

منامه، العالم – نماينده سابق فراكسيون الوفاق در پارلمان بحرين، احكام صادره از سوي دادگاه تجديد نظر بحرين عليه معارضان و شركت كنندگان در تظاهرات مسالمت آميز را ظالمانه و سياسي توصيف كرد.

"هادي الموسوي" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم خاطرنشان كرد: اين افراد هرگز دست به خشونت نزده اند و تنها با ايفاي نقش سياسي، حقوق مشروع ملت را مطالبه كرده اند.
وي صدور چنين احكام ظالمانه اي را در واقع حكم به ادامه انقلاب تا تحقق خواسته هاي ملت ارزيابي و تاكيد كرد كه تمام اقدامات و تدابير ظالمانه اي كه از سوي رژيم آل خليفه در بحرين اتخاذ مي شود در حقيقت به نوعي دعوت كننده به ادامه تحركات مردمي تا سرنگوني ديكتاتوري و احقاق حقوق كامل مردم است.
الموسوي گفت: احكام ظالمانه دادگاه عالي تجديد نظر، انگيزه اي مهم براي ادامه اعتراض هاست و ملت بحرين تا تحقق تمام خواسته هاي مشروع خود از جمله زندگي شرافتمندانه به مبارزه مسالمت آميز ادامه خواهد داد.
دادگاه تجديد نظر بحرين، امروز حكم صادر شده عليه 21 نفر از رهبران و فعالان سياسي بحريني را تأييد كرد. دادگاه رژيم آل خليفه، 7 تن از اين فعالان سياسي را به زندان ابد، 4 نفر را به 15 سال و 2 تن را نيز به 5 سال زندان محكوم كرده است.
tt-7-14:34
 
 
 

پربیننده ترین خبرها