سازمان های تروریستی در عراق ناکام مانده اند

سازمان های تروریستی در عراق ناکام مانده اند
جمعه 29 دی 1391 - 13:51

العالم، بغداد ـ عضو ائتلاف دولت قانون با اشاره به بهره برداری تروریست ها از اختلافات سیاسی در عراق، تصریح کرد که تروريسم در ایجاد شكاف در جامعۀ این کشور ناكام مانده است.

"عدنان سراج" به شبكه خبري العالم گفت: در انفجارهاي اخير عراق ردپای القاعده و حزب منحله بعث دیده می شود و این گروه های تروریستی، همۀ اقشار و گروه هاي عراقی را هدف قرار مي دهند.
عضو ائتلاف دولت قانون عراق با اشاره به شکست تروريسم در ایجاد شکاف در جامعۀ عراق، به ناتواني تروریست ها برای منحرف کردن مطالبات معترضان تاکید کرد و افزود: هركسي كه براي حل بحران فعاليت كند، در معرض عمليات تروریستی قرار مي گيرد.
سراج، خاطرنشان كرد: دولت عراق براي كنترل بحران و تحقق خواسته هاي مردمی، رویکردی منطقی اتخاذ کرد و رسيدگي به خواسته هاي معترضان را در دستور كار قرار داد، اما بر خلاف ادعای گروهی اندک، برخی کاستی ها و نواقص موجود، نتیجۀ سیاست های دولت نیست.
عضو ارشد ائتلاف دولت قانون، تصريح كرد: فعاليت هاي تروريستي از خارج حمايت مي شوند، اما ملت عراق توانست جنگ مذهبی را در سالهاي 2006 و 2007 پشت سر بگذارد.
عدنان السراج با تاکید بر این که هدف فتنه گران تجزیه عراق است، اظهار داشت: گروه هاي تروريستي پس از ناکامی در به آشوب کشیدن تظاهرات مردمی، به انفجارهاي تروریستی روی آوردند و اين اقدامات نشان دهنده شكست آشكار این گروه هاست.
روز گذشته (پنجشنبه) براثر انفجارهايی در نقاط مختلف عراق دست كم 42 تن كشته و 250 نفر مجروح شدند.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها