ترفند آل خلیفه برای مهار تظاهرات سالگرد انقلاب

ترفند آل خلیفه برای مهار تظاهرات سالگرد انقلاب
سه شنبه 3 بهمن 1391 - 20:15

العالم - عضو دبیرخانه جمعیت اسلامي وفاق ملي بحرین، هدف رژیم آل خلیفه از مطرح کردن موضوع ادعایی گفت و گو را وقت کشی و مهار تظاهرات مردمی در سالروز آغاز انقلاب در 14 فوریه (26 بهمن) دانست.

" مجید میلاد " روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار کرد: رژیم آل خلیفه نمی تواند مدت زیادی از زیر بار مطالبات قانونی مردم شانه خالی کند و سرانجام ناچار است این خواسته ها را چه از طریق گفت و گو چه از راه های دیگر بپذیرد.
وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر رژیم آل خلیفه در عرصه بین المللی به شدت تحت فشار قرار گرفته است، افزود : خیزش مردم بحرین هیچگاه متوقف نشده و نخواهد شد حتی اگر گفت و گو میان مخالفان و حکومت برقرار شود. در واقع رژیم در تنگنا قرار گرفته و هیچ راهی جز پذیرش خواسته های مردم ندارد.
عضو دبیرخانه جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین گفت: جمعیت های سیاسی مخالف رژیم، امروز به منظور اعلام موضع در قبال گفت و گو بیانیه صادر خواهند کرد و موافقت یا مخالفت خود را با این فراخوان به طور رسمی اعلام می کنند.
وی تاکید کرد: راه حل برون رفت کشور از بحران، فقط برگزاری گفت و گو نیست، آن چه اهمیت بیشتری دارد نتایج و دستاوردهای آن برای تامین خواسته های مردم است.
میلاد در ادامه گفت: درصورت برقراری گفت و گویی و بی نتیجه بودن آن، شدت خیزش مردمی بیشتر می شود و واکنشی به نگرش حقارت آمیز آل خلیفه به مردم بالا گرفتن آتش خشم انقلابیون خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: اوضاع بحرین و فشارهای بین المللی که به رژیم حاکم وارد می شود، دست کمی از وضعیت کشورهمسایه یعنی عربستان ندارد و این کشور نیز به زودی عرصه خیزش های سیاسی و مطالبات مردم برای تغییر خواهد بود.
میلاد گفت: پادشاه عربستان به سبب کهولت سن در آستانه مرگ است و از میان رفتن او به حضور نسل اول رهبران سعودی پایان خواهد داد و هرگونه تغییری در آن کشور، بحرین را نیز تحت الشعاع قرار خواهد داد.
22-14:04
26
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها