پس از شکست در عرضه نظامی

مخالفان سوری دستور مذاکره دریافت کرده اند

مخالفان سوری دستور مذاکره دریافت کرده اند
سه شنبه 17 بهمن 1391 - 12:48

مخالفان مزدور سوری پس از دریافت گزارش های اطلاعاتی و میدانی از شکست در برابر ارتش سوریه، آمادگی خود را برای مذاکره با نظام حاکم بر این کشور اعلام کردند و قبل از اعلام آمادگی خود، برای مذاکره هماهنگی های لازم را با کشورهای حامی تروریست های فعال در سوریه را انجام داده بودند.

 
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نق از المنار فلسطین، این کشورها فهمیده اند که نمی توانند خللی در عزم نظام و ملت سوریه ایجاد کنند. موافقت مخالفان مزدور سوری با مذاکرات به معنای بیداری وجدان آنها یا اذعان به گناهکار بودن خود یا توبه از خیانت و جاسوسی نیست بلکه مخالفان مزدور سوری و تروریست هایِ برخوردار از حمایت طرفهای خارجی پس از ناکامی در برابر ملت و نظام سوریه با مذاکرات موافقت کردند و فهمیدند که دیگر نمی توانند در برابر ارتش بایستند.
المنار به نقل از منابع خبری آگاه گزارش داد که کشورهائی که علیه سوریه توطئه کرده اند، می دانند که نمی توانند با ارتش سوریه بجنگند و خللی در عزم ملت این کشور ایجاد کنند به همین دلیل برای پنهان کردن ناکامی های خود طرح مذاکره با نظام دمشق را ارائه کرده اند ولی این کشورها اگر متوجه بشوند که طرح مذاکره منجر به حل عاقلانه بحران سوریه می شود، از این طرح صرف نظر خواهند کرد .  
منابع آگاه افزودند: گزارش های اطلاعاتی و میدانی که در اختیار کشورهای توطئه گر قرار گرفته، نشان می دهد که گروه های تروریستی متحمل شکست شده اند و ارتش سوریه همچنان پیروزی هائی را به دست می آورد و انسجام خود را حفظ کرده است و مردم سوریه که اکثر آنها از بشار اسد حمایت می کنند، از این جنگ سرفراز بیرون آمده اند.

 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها