نصرالله: صهیونیست ها تحمل پاسخ مقاومت را ندارند

نصرالله: صهیونیست ها تحمل پاسخ مقاومت را ندارند
شنبه 28 بهمن 1391 - 19:29

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید حسن نصرالله در ادامۀ سخنان خود در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت، بر مسالمت آمیز و ملی بودن تظاهرات و خواسته های مردم انقلابی بحرین تاکید؛ و ابراز امیدواری کرد که مردم بحرین به خواسته های مورد نظر خود دست یابند.

اعراب بیش از صهیونیست ها جنجال به پا می کنند
نصرالله با انتقاد شدید از تلاش برخی جریان های سیاسی لبنانی و عربی برای ایجاد رعب و وحشت از حمله احتمالی اسرائیل به لبنان، گفت: برخی از جریان های عربی و لبنانی بیش از صهیونیست ها درباره حمله احتمالی وحشت می آفرینند.
دبیر کل حزب الله درباره اتهام زنی مقامات بلغارستانی درباره دست داشتن حزب الله در حمله به اتوبوس گردشگران صهیونیست در این کشور و ارتباط این اتهام با حمله احتمالی صهیونیست ها، گفت: بسیاری در قبول این اتهام و اقامه دعوی علیه ما عجله کردند تا لبنان را درگیر پیامدهای اقتصادی و سیاسی ناشی از این اتهام قرار دهند و همه همّ و غم خود را برای سرنگونی دولت به کار گیرند.
سید حسن نصرالله با بیان این که اسرائیل برای حمله به لبنان نیاز به هیچ بهانه ندارد، تجارب گذشته را یادآورشد و افزود: اسرائیل برای حمله به لبنان، عواقب متعدد این حمله را در نظر خواهد گرفت.
وی تاکید کرد که لبنان گردشگاهی برای اسرائیل نخواهد بود.
سید حسن نصرالله در ادامه در پاسخ به کسانی که سوریه را به علت درگیری در جنگ داخلی، خارج از معادله مقاومت و ناتوان در حمایت از لبنان توصیف می کنند، تصریح کرد: مقاومت لبنان، امروز کاملا آماده است و همه منابع لازم را در داخل در اختیار دارد.
 
صهیونیست ها معنای تهدید مرا خوب می فهمند
دبیرکل حزب الله لبنان خاطر نشان كرد: هر حرفي كه در گذشته گفته ام، اسرائيلي ها با جديت معني آن را درك كرده اند و وقتي صدايم را بلند مي كنم، آن ها مي فهمند كه نياز بوده كه صدايم را بلند كنم. اكنون در كمال آرامش به اسرائيلي ها هشدار مي دهم كه مقاومت لبنان در قبال هرگونه تجاوز احتمالي به لبنان ساكت نخواهد نشست.
وي افزود: همه فرودگاه ها، بندرگاه ها و نيروگاه هاي برق آنان، فقط با چند موشك در تاريكي فرو خواهد رفت. آن ها يك نيروگاه دارند كه به گفتۀ خودشان، بازسازي و راه اندازه دوباره آن نيازمند 6 ماه كار است. آيا آن ها تحمل چنين مساله اي را خواهند داشت؟ آن ها به خوبي مي دانند كه هر چه در گذشته گفته ايم، جدي بوده است و به همين سبب شبانه روز به بررسی پيام های موجود در اين گفته ها مشغول هستند.

سيد حسن نصرالله با اشاره به اتهامات وارده به حزب الله مبني بر تمايل به انحصاري كردن قدرت و در پاسخ به ادعاي مخالفان دولت، گفت نجيب ميقاتي نخست وزير لبنان يك ماه منتظر مشاركت مخالفان در دولت بود، اما با مخالفت آنان روبرو شد.
وي افزود: حزب الله مشكلي با همكاري ندارد و آنچه براي اين حزب اهميت دارد، آن است كه لبنان مقتدر باشد و بدون تكيه به ديگران و به كمك نيروهاي مقاومت، قادر به دفاع از خود باشد.
دبيركل حزب الله لبنان، در ادامه بر لزوم مشاركت ملي همه گروه ها در اداره كشور تاكيد كرد و گفت: اين مساله كه يك گروه يا طايفه يا نژاد خاصي بر لبنان حكومت كند، قابل قبول نيست.
وي تاکید کرد: کاربرد سلاح مقاومت دفاع از كشور است، نه رسيدن به قدرت. حزب الله سلاح را برای استفاده در برابر اسرائيل می خواهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها