صهیونیست ها مسئول شهادت "جرادات" هستند

صهیونیست ها مسئول شهادت
يکشنبه 6 اسفند 1391 - 17:05

رام الله، العالم - مدیرکل باشگاه "اسیر فلسطینی" گفت: اشغالگران اسراییلی، مسئول شهادت عرفات جرادات هستند و این جنایت نیز به فهرست طولانی جنایات اشغالگران افزوده می شود.

عبدالعال العنانی در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: شمار شهدای اسیر فلسطینی ناشی از شکنجه، فشار روحی و جسمی به 203 نفر رسیده و از نظر ما، اشغالگران به ویژه سازمان جاسوسی داخلی اسراییل (شاباک) مسئول مستقیم این جنایت هستند.
العنانی ادامه داد: به گفته خانواده جرادات، وی بدون بیماری وارد زندان شده و در آنجا تحت شکنجه قرار گرفته است. البته ما موفق شدیم یک پزشک فلسطینی را در روند کالبدشکافی شهید و کشف جزییات وقایع، شرکت دهیم تا سناریوی اسراییلی را که علت مرگ را سکته قلبی اعلام نموده، نفی کنیم.  
وی تصریح کرد: بر اساس گزارش پزشکی قانونی و با توجه به کوتاهی صهیونیست ها در معالجه و درمان شهید، ما در زمینه اقامه دعوی علیه اشغالگران برگ برنده را در دست داریم و از آن استفاده می کنیم تا این جنایات تکرار نشود.  
العنانی افزود: ما از وضع اسرا که به خاطر بی توجهی در درمان، در معرض خطر مرگ قرار دارند، به شدت نگرانیم و دولت فلسطین به عنوان عضو ناظر سازمان ملل متحد، امکان اقامه دعوی علیه صهیونیست ها به دادگاه جنایات بین المللی را دارد.      
گفتنی است، شمار اسرای اعتصاب کننده فلسطینی با پیوستن 7 نفر به آن، از دیروز به 11 نفر افزایش یافته است.
tt-24-10:38
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها