مفتی قدس: انتفاضه سوم آغاز شده است

مفتی قدس: انتفاضه سوم آغاز شده است
چهارشنبه 9 اسفند 1391 - 13:35

مفتی شهر قدس اعلام کرد، انتفاضه سوم از داخل مسجد الاقصی آغاز شده و هیچ کسی نمی تواند روزهای آینده را پیش بینی کند چرا که کل منطقه منفجر خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ محمد حسین" گفت: اقدامات تجاوزکارانه رژیم "اسرائیل" علیه مسجد الاقصی در چارچوب برنامه‌ای از پیش طرح‌ریزی شده ضد شهر مقدس قدس است که با حفاری زیر مسجد الاقصی و دیوار براق آغاز شد و با تخریب منازل در مناطق مختلف ادامه یافت و به روشن کردن آتش انتفاضه سوم منتهی شد.
مفتی قدس در مصاحبه با روزنامه "الشرق"، رئیس جمهور آمریکا را به دلیل حمایت از سیاستهای رژیم صهیونیستی، مسئول آغاز انتفاضه سوم دانست.
از سوی دیگر "شیخ عکرمه صبری" رئیس هیأت عالی اسلامی و خطیب مسجد الاقصی گفت: قدس فقط متعلق به فلسطینی ها نیست، و همه مسلمانان باید جایگاه خود را در دفاع از آن بیابند؛ آنها باید درک کنند که اکنون زمان کمک به الاقصی است.
عکرمه صبری با بیان اینکه نمی توان روزهای آینده را پیش بینی کرد، اظهار داشت: هر چیزی ممکن است .. و امکن دارد شراره انتفاضه به مناطقی منتقل شود که  رژیم صهیونیستی توقع آن را ندارد.
وی هشدار داد، حفاری‌ها زیر مسجد الاقصی همچنان ادامه دارد و صهیونیستها هیچگاه برای ایجاد معبد ادعایی خود متوقف نشده اند.
هفته‌های اخیر درگیری‌های شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان متجاوز و اشغالگر رژیم صهیونیستی، در اطراف مسجد الاقصی صورت گرفت، و به مناطق مختلف مانند بخش قدیمی شهر قدس، منطقه سلوان و شهرهای بیت لحم، نابلس و رام الله انتقال یافت.
با شهادت "عرفات جرادات" در زندانهای رژیم صهیونیستی دامنه این اعتراضات و درگیری ها گسترش یافت و فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک زندان "عوفر" با یکدیگر درگیر شدند.

پربیننده ترین خبرها