حزب آزادی و عدالت مطرح کرد:

محکومیت اقدامات تخریبی تظاهرکنندگان درمصر

محکومیت اقدامات تخریبی تظاهرکنندگان درمصر
دوشنبه 21 اسفند 1391 - 22:11

العالم - حزب آزادی و عدالت، شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر از تظاهرکنندگانی که دست به اقدامات تخریبی می زنند، انتقاد و اقدامات آنها را محکوم کرد.

 "محمود عامر" از مسئولان ارشد حزب آزادی و عدالت در گفت وگو با شبکه خبری العالم، حمله به تاسیسات و اماکن عمومی از قبیل هتل ها، مراکز پلیس، دفتر احزاب و.. در مصر را اقداماتی تخریبی و مردود توصیف کرد.

وی افزود: این که عده ای از مردم، مخالف محمد مرسی باشند و به انتقاد از اوضاع کنونی بپردازند، امری طبیعی است و این نوع مخالفت، مسالمت آمیز است؛ اما آنچه در مصر اتفاق می افتد، عکس این مسئله است زیرا ما شاهد هدف قرار گرفتن تاسیسات و اماکن عمومی هستیم و وزارت کشور باید از راه قانون با خرابکاران برخورد کند.

عامر، درخواست برخی مخالفان برای تشکیل دولت انتقالی یا دولت کوچک را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: این پیشنهادها از سوی جبهه نجات برای وقت کشی و فشار بر حزب آزادی و عدالت و سایر احزابی مطرح می شود که در انتخابات پارلمانی آینده شرکت خواهند کرد.

این عضو ارشد حزب آزادی و عدالت تصریح کرد: دولت انتقالی یا  دولت کوچک به نفع مردم مصر نیست؛ زیرا چنین دولتی برای یک یا دو ماه تشکیل و پس از آن انتخابات پارلمانی برگزاری خواهد شد و جناح اکثریت پیروز در پارلمان دولت آینده را تشکیل خواهد داد.

وی در پایان به اخبار مربوط به احتمال بازگشت ارتش و کودتای نظامی اشاره کرد و گفت: وظیفه ارتش دفاع از کشور و ملت مصر در برابر تجاوز بیگانگان است نه ورود به فعالیت های سیاسی، بنابراین ارتش هرگز از طریق کودتای نظامی به عرصه سیاسی باز نمی گردد.
tt-11-17:37

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها