دستگیری خطرناک ترین هوادار اسد در حلب!

دستگیری خطرناک ترین هوادار اسد در حلب!
جمعه 23 فروردين 1392 - 17:50

يكي از پايگاه هاي اينترنتي مخالفان سوري تصوير كودكي 10 ساله را منتشر كرد كه به اصطلاح گردان موسوم به "ابي البراء" وي را به اتهام همكاري با شبيحه (هواداران نظام اسد) دستگير و مورد ضرب و جرح قرار داد.

به گزارش روز جمعه پايگاه خبري شبكه العالم، كودك مزبور به عنوان يكي از خطرناكترين شبيحه در پست بازرسي حي المشارقه دستگير شد.
پايگاه مزبور افراد مسلح را به تمسخر گرفت كه تصوير اين كودك را با سلاحش كه دسته هاي سبزي جعفري كه در حال فروشش بوده است، نشان دادند.
اين موضوع خشم مخالفان را برانگيخت و بسياري از آنها به طور علني اقدامات افراد مسلح را مورد انتقاد قرار دادند.
براءه البوشي از اهالي حي الكلاسه در اين باره گفت: چنين اقداماتي هر روز در مناطق تحت سيطره ارتش آزاد و گروه تروريستي جبهه نصرت انجام مي شود اما اين اولين بار است كه اينگونه جنايت منتشر مي شود.
وي با اشاره به جنايات متعدد گروه هاي مسلح تاكيد كرد: اگر جسدي در رود قويق يافت شد، بدانيد كه گروه هاي مسلح وي را به قتل رسانده اند.   
ريما فلاحه، دانشجو، در اين باره گفت: از سازمانهاي مدافع حقوق بشر مي خواهيم جنايات ارتش آزاد عليه كودكان را ثبت كنند. ما از دروغ پردازي هاي آنها درباره حقوق بشر خسته شده ايم.
اين اولين بار نيست كه چنين اتفاقي مي افتد و افراد مسلح، مردم حتي افراد عقب مانده ذهني را به همكاري با نيروهاي امنيتي متهم كرده و يكي از آنها در دوما واقع در استان ريف دمشق توسط اين افراد اعدام شد.  
اهالي حلب اقدام گروه هاي مسلح در زمينه شكنجه و توهين به يك پيرمرد 60 ساله كه به خاطر پوشيدن لباس زرد به مرد زرد شهرت دارد، و وارد كردن اتهام خبرچين نظام به وي، را محكوم كردند.  
سرنوشت خبرچين نظام بر اساس احكام صادره از سوي گروههاي مسلح مخالف نظام سوريه، قتل است.  


 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها