گزارش العالم تروریست‌ها را در سوریه شوکه کرد

شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 13:06

هواداران گروه‌های مسلح و تروریستی در سوریه از گزارش خبرنگار شبکه العالم که نیروهای ارتش را در عملیات انهدام گروهک تروریستی در "بانیاس" همراهی کرده، شوکه شدند.

گزارش خانم "لیندا المرقبی" از انهدام گروهک تروریستی در شهر "بانیاس" در شمال غربی سوریه پیش از آغاز عملیات آنها، حامیان گروه‌های مسلح و تروریستی را به شدت در خصوص تأثیرات این گزارش بر عناصر مسلح و فرایند اعزام آنها به داخل سوریه نگران کرده است.
این گزارش خبرنگار العالم از هلاکت تروریستهای مسلح، و به تصویر کشیدن سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی کشف شده از آنها به اندازه‌ای برای حامیان گروه‌های مسلح گران تمام شده که آنها برای حفظ روحیه عناصر خود داخل خاک سوریه و ادامه روند جذب و اعزام تروریستها، تلاش کردند جهت کم اهمیت جلوه دادن این عملیات در شبکه های اجتماعی و اینترنت مدعی شوند العالم با پوشش این گزارش در "قتل مسلمانان سنی" شریک است، تا بدین ترتیب مدعی شود که این مردم سوریه هستند که در حال کشته شدن هستند نه عناصر مسلح و تروریستها !!
در تصاویر پخش شده در گزارش خبرنگار العالم، شماری از عناصر مسلح که در این عملیات به هلاکت رسیده اند به همراه تجهیزات، مهمات و سلاح کشف شده از آنها، کاملا مشخص است.
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه پس از عملیات انهدام این گروهک تروریستی در شهر "البیضاء" از توابع بانیاس به خبرنگار العالم گفت: پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص یک خانه تیمی که در آن مقادیر بسیاری سلاح انبار شده، به این خانه تیمی حمله کردیم.
وی افزود: در این عملیات علاوه بر کشف مقادیر بسیاری از انواع سلاح، 6 تن از عناصر مسلح را یافتیم که همه آنها به هلاکت رسیدند.
این فرمانده عملیاتی ارتش سوریه خاطرنشان کرد: قرار بود این سلاح‌ها بین تیم‌ها و گروه‌های باقیمانده در بانیاس توزیع شود.
نوع سلاح و حجم بالای آن بیانگر تدارک تروریست‌ها و گروه‌های مسلح برای انجام عملیاتی بزرگ در بانیاس بود.
این فرمانده عملیاتی ارتش، به گروه‌های مسلح و تروریستها توصیه کرد با مشاهده این تصاویر عبرت بگیرند.

پربیننده ترین خبرها