تظاهرات مردم صعده عليه تجاوز صهيونيست‌ها به سوریه

تظاهرات مردم صعده عليه تجاوز صهيونيست‌ها به سوریه
شنبه 21 ارديبهشت 1392 - 14:51

العالم، صعده - استان صعده در شمال يمن روز گذشته صحنه برگزاري تظاهرات گسترده در محكوميت تجاوز رژيم صهيونيستي به سوريه و هتك حرمت مسجد الاقصي و مقدسات اسلامي بود.

خبرنگار شبكه خبري العالم از صعده گزارش داد: هزاران نفر از انقلابيون يمني با برپایی تظاهراتی گسترده در شهر صعده، تجاوزهای اخير رژيم صهيونيستي به سوريه را محكوم كرده و از ارتش سوريه خواستند تا با قدرت به تجاوز صهیونیستها پاسخ دهد.

زيد البعوه از مسئولان رسانه اي يمن درحاشيه این تظاهرات به خبرنگار العالم، گفت: ما در كنار ملت سوريه و دولت آنها در مقابل تكفيري هایی قرار داریم که خواهان ويراني سوريه به كمك دشمن صهيونيستي هستند.

 

يكي دیگر از رهبران جوان يمني نيز گفت: عزت و كرامت هريك از ملت هاي عرب مسلمان، بخشي از كرامت و عزت ما است و حاكميت آنها نيز حاكميت ما به شمار مي رود؛ از اين منظر ما در كنار ملت مسلمان و برادر سوریه هستيم.

در همين حال، كميته هاي مردمي "ياري به سوريه" نيز اعلام كرد: همزماني حملات صهيونيست ها به سوريه با عمليات گروههاي تندرو و تكفيري، از وجود توطئه اي سازمان یافته براي نابودی مقاومت حكايت دارد.

 

عزيز راشد سخنگوي كميته هاي مردمي ياري به سوريه، گفت: همزماني تجاوزگري صهيونيستها به سوریه با عمليات جنايتكارانه تروريستي تكفيري ها که با دستورات مستقیم آمريكا و صهيونيستها و حمايت مالي قطر، عربستان و تركيه انجام می شود، گواهی روشن برای عمق نقشه و توطئه اي است كه هدف از بين بردن آخرين كانون هاي مقاومت و جهاد در سرزمين شام است؛ مقاومتی که هدفش آزاد سازي فلسطين و اراضي اشغالي عربي است.

 

يكي از سخنرانان درتظاهرات روز جمعه نیز تصریح کرد: تجاوزگري صهيونيست ها عليه سوريه لكه ننگي بر پيشاني رژيم هاي عرب است و ملت هاي مسلمان بايد درمقابل اين تجاوزگري موضع گيري كنند.

تظاهرات كنندگان با سردادن شعار و حمل پارچه نوشته هایی آمريكا، رژيم صهيونيستي و هم پيمانان آنها را محكوم، و تاکید کردند که سوريه آزاد و پايدار باقي خواهد ماند و به دست صهيونيست ها و آمريكايي ها نخواهد افتاد.

 19:38.10

پربیننده ترین خبرها