سرخوردگی دشمنان سوریه از پیروزی های مقاومت

سرخوردگی دشمنان سوریه از پیروزی های مقاومت
شنبه 21 ارديبهشت 1392 - 20:17

العالم، دمشق - عضو پارلمان سوریه، گفت: غرب در انتظار سقوط این کشور بود، اما با پایداری سوریه و جبهه مقاومت ناکام و سرخورده شد.

" بديع صقور" در گفت وگو با شبکه العالم در واکنش به نشست وزرای خارجه روسیه و آمریکا درباره حل و فصل بحران سوریه، از موضع آمریکا در قبال راه حل سیاسی بحران سوریه ابراز تردید کرد و از پایداری دوستان صادق دمشق و قاطعیت مواضع روسیه، ایران و چین در حمایت از حق در مقابل طمع ورزی غربی ها در جهان اسلام قدردانی کرد.

عضو مجلس نمایندگان سوریه در ادامه به اظهارات "جو بایدن" و " ویلیام هیگ" وزرای خارجه آمریکا و انگلیس اشاره کرد و گفت: سرخوردگی و یاس در اظهارات این افراد کاملا مشهود است.

صقور به بیان نقش سوریه در پیروزی های مقاومت در جنوب لبنان، غزه و حتی انتفاضه های فلسطین اشاره و تاکید کرد که نقش همه اعراب در قبال مسئله فلسطین در قبال نقش سوریه بسیار ناچیز است.

وی درباره کنفرانس بین المللی برای یافتن راه حل سیاسی بنا به دعوت جان کری وزیر خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه ، تاکید کرد و گفت:  فشارها و مواضع صادقانه دوستان ما باعث شده است که غربی ها چاره ای جز تن دادن به این امر نداشته باشند.

بدیع صقور در پایان، گفت: دوست داریم با گفت وگو به نتایجی رضایت بخش برسیم، زیرا جنگ نتیجه ای جز کشتار، ویرانی و بن بست ندارد.
11:43- 05/11            

 

 

پربیننده ترین خبرها