ارتش سوریه راه را به سوی " الغسانیه" باز کرد

ارتش سوریه راه را به سوی
شنبه 21 ارديبهشت 1392 - 19:25

العالم، حومه شهر القصیر - ارتش سوریه با پاکسازی روستاهای "السلومیه"، "الرحمونیه" و "الشومریه" زمینه را برای آزادسازی روستای محاصره شده الغسانیه آماده کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه با پاکسازی روستاهای "السلومیه"، "الرحمونیه" و "الشومریه" زمینه را برای آزادسازی روستای محاصره شده "الغسانیه" باز کرد.

افراد مسلح در الشومریه دست به جنایات فراوانی زدند و شمار زیادی از مردم سوریه را به قتل رساندند؛ افرادی که از این مهلکه جان سالم به در برده اند اکنون با خاطراتی دردناک از جنایات تروریست ها زندگی می کنند.

ارتش سوریه در این روستاها چند کارگاه بمب سازی کشف کرده است.
یک افسر ارتش سوریه به شبکه خبری العالم، گفت: الشومریه قبل از الرحمونیه و السلومیه از باندهای مسلح پاکسازی شد و اکنون ما در منطقه "الدمینه" غربی هستیم، به ماموریت خود ادامه می دهیم و راه را به سوی روستای الغسانیه که از 9 ماه قبل در محاصره تروریست ها است، بازکرده ایم.

پس از پاکسازی الشومریه، محاصره الغسانیه به طور جزیی رفع و جاده شمال روستا باز شد؛ تیم خبری العالم برای دومین بار وارد الغسانیه شد و خوشحالی را در چهره مردم آن به تصویر کشید.

یک شهروند سوری به خبرنگارالعالم گفت: منتظر این لحظه بودیم تا به خانه و کارمان بازگردیم، از ارتش تشکر می کنیم که این اهداف را برایمان محقق ساخت.
افراد مسلح  به بهانه عقب نشینی تاکتیکی از مقرهایشان به روستای الدمینه غربی فرار کردند، این در حالی است که ارتش به حرکت به سوی این روستا و سایر روستاها تا رسیدن به شهر القصیر ادامه می دهد.  

11-15:38
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها