دلایل انصراف جمعیت وفاق از گفت وگو با رژیم بحرین

دلایل انصراف جمعیت وفاق از گفت وگو با رژیم بحرین
پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 - 22:27

یکی از رهبران جمعیت وفاق بحرین تأکید کرد، این جمعیت به دلیل وقت کشی رژیم حاکم در گفت وگوها و ادامه سرکوبگری و بازداشت مردم و مخالفان از ادامه حضور در این گفت و گوها انصراف داده است.

"مجید میلاد" عضو دبیرخانه جمعیت وفاق بحرین روز پنج شنبه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: مهم ترین دلیل انصراف جمعیت وفاق از حضور در دو جلسه پیشین گفت و گو این است که رژیم همچنان در حال کارشکنی در مسیر گفت وگو است به صورتیکه گفت و گو تاکنون هیچ نتیجه ای نداشته و حتی تاکنون وارد موضوعات اصلی گفت و گو نشده ایم.
وی افزود: این در حالی است که از زمان آغاز گفت و گو و پیش از آن، حملات رژیم به خانه های مردم و بازداشت و سرکوب معترضان همچنان ادامه دارد رژیم به صدور احکام ظالمانه ضد فعالان و اندیشمندان ادامه می دهد و شاخص ترین نمونه آن تعرض ظالمانه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم بود.
عضو دبیرخانه جمعیت وفاق تاکید کرد: از این به بعد همه گزینه ها در خصوص بازنگری در راهبردها و فعالیتهای سیاسی و موضوع گفت و گو، بر روی میز جمعیت وفاق خواهد بود.
مجید میلاد با بیان این که جمعیت وفاق این موضع را با هماهنگی با سایر جمعیت های مخالف اتخاذ کرده است، خاطر نشان کرد: جمعیت وفاق هیچ گاه بدون رایزنی با سایر جمعیت های مخالف تک روی نخواهد کرد زیرا با سایر گروه های مخالف رژیم، جبهه مشترک را اداره می کند.
مجید میلاد تاکید کرد که وفاق محکوم به پذیرش گفت و گو نیست، هر چند آن را بهترین راه برای تحقق مطالبات مردم و حل بحران بحرین می داند.
23-14:39
26

پربیننده ترین خبرها