همدستي آل خليفه با صهيونيستها عليه مقاومت

همدستي آل خليفه با صهيونيستها عليه مقاومت
سه شنبه 7 خرداد 1392 - 21:50

لندن (العالم) ـ سخنگوی انقلابیون 14 فوریه تأکید کرد، رژیم بحرین مانند رژیمهای عربستان سعودی و قطر بخشی از رژیم صهیونیستی است.

"عبدالرؤوف الشایب" روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه العالم، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه بحرین که دبیرکل حزب الله لبنان را تروریست توصیف کرده، گفت: چرا وی رژیم صهیونیستی را تروریست توصیف نمی کند؛ زیرا رژیم های بحرین، قطر و عربستان سعودی همگی بخشی از این رژیم هستند.
وی افزود: این سه کشور به صورت همه جانبه از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و آنها بازوهای فعال این رژیم در منطقه برای اجرای سیاستهای استعمارگرانه آن هستند؛ به همین دلیل آنها رهبر مقاومت در لبنان را محکوم می کنند، و این انتظار وجود ندارد که برای محکوم کردن رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کنند.
الشایب با اشاره به کشته شدن چند بحرینی در سوریه، خاطرنشان کرد: ورود غیرقانونی برخی نمایندگان و فرزندان برخی شیوخ بحرینی به سوریه به هدف کمک به گروه تروریستی جبهه النصره صورت گرفت که در حال جنگ با مردم سوریه است.
الشایب با بیان اینکه رژیم بحرین در خصوص این مسائل هیچگونه موضع گیری نکرده، ادامه داد: اکنون خبرهایی از ورود عدنان العرعور از حامیان مخالفان مسلح در سوریه به بحرین منتشر شده و او قصد دارد برای ارائه کمکهای مالی و لجستیکی به عناصر مسلح در سوریه، کمکهای مالی بیشتری جمع آوری کند.
سخنگوی انقلابیون 14 فوریه با اشاره به حمایت آشکار مجلس نمایندگان بحرین از جمع آوری پول برای کمک به مخالفان مسلح سوریه، اظهار داشت: نمی توان در قبال اینگونه اقدامات رژیم و دست نشاندگان آن سکوت کرد؛ زیرا آنان در حال جمع آوری پول و نیرو و ربودن جوانان پسر و دختر بحرینی جهت فرستادن آنان به جنگی هستند که هیچ ارتباطی به آنان ندارد.
الشایب تأکید کرد:مسأله سوریه داخلی است و مردم بحرین حق ندارند در آن دخالت کنند.
وی افزود: چرا رژیم بحرن به حزب الله در جنگ تابستان 2006 کمک نکرد، و چرا به حماس در غزه در مقابل رژیم صهیونیستی یاری نرساند؟ و چرا وارد موضوع سوریه شده است؟
tt-28-14:46

پربیننده ترین خبرها