مخالفت با برگزاری جام ملت های اروپا در فلسطین اشغالی

مخالفت با برگزاری جام ملت های اروپا در فلسطین اشغالی
سه شنبه 14 خرداد 1392 - 13:32

گزارش رسیده به اتحادیه عرب از مخالفت گسترده شخصیت های بین‌المللی و سازمان‌های حقوقی و ستاره‌های فوتبال جهان با برگزاری دور آتی مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا در فلسطین اشغالی به خاطر سیاست‌های نژاد پرستانه و اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارش مذکور که دبیرخانه اتحادیه عرب از سوی هیات نمایندگی خود در شهر ژنو سوئیس دریافت کرد، توضیح داد: 24 شخصیت بین‌المللی با امضای نامه‌ای نسبت به بی توجهی اتحادیه فوتبال اروپا "یوفا" به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ورزشکاران فلسطینی ابراز انزجار کردند.
در این گزارش آمده است: یوفا همچنان بر تصمیم خود مبنی بر واگذاری مسئولیت برگزاری دور آتی جام فوتبال اروپا به رژیم صهیونیستی پافشاری می‌کند.
امضا کنندگان این نامه نسبت به اصرار یوفا بر برگزاری دور آتی جام فوتبال اروپا در فلسطین اشغالی به رغم اعتراض گسترده مسئولان ورزش فلسطین و فعالان حقوق بشر و نهادهای مخالف نژاد پرستی در اروپا ابراز تعجب کردند.
آنان تاکید کردند که نباید یوفا به اسرائیل اجازه دهد از یک رویداد ورزشی بزرگ و مهم در جهت بهبود وجهه خود سوء استفاده کند.
گفتنی است لابی صهیونیست‌ها فشار بسیاری بر دولت‌های اروپایی برای میزبانی رژیم اسرائیل از مسابقات جام ملت‌های اروپا وارد می‌کند؛ فشاری که 60 سال است ادامه دارد و صهیونیست‌ها هر باجی که خواسته‌اند از اروپایی‌ها گرفته‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها