امام مسجد قدس: مقاومت پس از جنگ قصیر قویتر شد

امام مسجد قدس: مقاومت پس از جنگ قصیر قویتر شد
پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 - 17:26

امام مسجد قدس در صیدا (جنوب لبنان) اقدام انسان دوستانه حزب الله در انتقال 35 تن مجروحان عضو گروه های مسلح از قصیر به بیمارستانهای لبنان را ستود و آن را بخشی از پیروزی دانست و تأکید کرد: مقاومت پس از جنگ قصیر قویتر شد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ ماهر حمود" گفت: انتقال مجروحان عضو گروه‌های مسلح از قصیر به بیمارستان‌های لبنان، دروغ پردازی رسانه‌های حامی گروه‌های مسلح در سوریه ضد حزب الله لبنان را نشان داد.
وی با اشاره به افشای حجم توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه و قطر ضد مقاومت، افزود: حزب الله با این کار ثابت کرد که مقاومت به اسلام پایبند.
ماهر حمود خاطرنشان کرد: البته چنین اقدامی از سوی حزب الله به عنوان طرفی که به اصول شریعت اسلامی پایبند است و رهبرانی عمل گرا دارد و نه اهل شعار طبیعی بود؛ لذا امیدوارم طرفهایی که حزب الله را "حزب شیطان" (مفتی قطر و مبلغان وهابی سعودی) نامیده و در حق این حزب ظلم کرده اند، درس عبرت بگیرند. 
وی ادامه داد: طرفهایی که حزب الله را متهم می کنند، اگر اندکی منطق داشتند سال 2000 را به یاد بیاورند آن زمان که جهان، حزب الله را پس از عقب نشینی ارتش صهیونیستی از جنوب لبنان به ارتکاب جنایت علیه روستای مارونی نشین متهم کرد؛ در حالی که این حزب از روستاهای مسیحی نشین بیش از سایر روستاها حفاظت کرد.
ماهر حمود تأکید کرد: اینکه سازمانهای جاسوسی آمریکا، اسراییل، ترکیه و قطر تهمت می زنند و با استفاده از رسانه های خود اخبار جعلی منتشر می کنند، امری طبیعی بوده و بخشی از توطئه محسوب می شود.
وی با بیان اینکه توطئه علیه حزب الله رو به شکست است، یادآور شد: کسی که سم تهیه می کند خودش از آن می خورد (چاه کن ته چاه است) وضعیت ترکیه امروز چنین است؛ آنها برای ما سم تهیه کردند، و اکنون در حال خوردن از همان سم هستند.
امام مسجد قدس در صیدا خاطرنشان کرد: مقاومت پس از جنگ قصیر قویتر از قبل شده است و به قدرتی بین المللی تبدیل خواهد شد؛ و با وجود همه پدیده های عقب ماندگی، تعصب و فساد، حق به زودی پیروز می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها