نگرانی صهیونیستها از نبرد سرنوشت ساز حلب

نگرانی صهیونیستها از نبرد سرنوشت ساز حلب
يکشنبه 26 خرداد 1392 - 13:11

پس از پاکسازی شهر مهم و راهبردی قصیر از وجود گروه‌های تروریستی و مسلح، آغاز عملیات "توفان شمال" برای پاکسازی حلب رسانه های صهیونیستی را نگران کرده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "تسفی یحزکیلی" تحلیلگر مسائل سیاسی کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "بشار اسد با حمایت هواداران خود، توانست برخی مناطق را تحت کنترل خود قرار دهد."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال تصاویری را از بازگشت مردم قصیر به شهر خود و جشنهایی که برای آزادسازی این شهر برگزار کردند پخش کرد. مردم قصیر در حالی که عکسهای بشار اسد را در درست داشتند، بازگشت به شهر خود را جشن گرفتند.
یحزکیلی اظهار داشت: "ارتش سوریه نگاه خود را بسوی حلب دوخته است. بخشهای شمالی سوریه که توسط گروههای مسلح اشغال شده است، عرصه جنگ میان ارتش سوریه و گروههای مسلح است."
وی افزود: "جنگ حلب سرنوشت ساز خواهد بود.آنچه در حلب رخ می دهد، سرنوشت سوریه را تعیین می کند."
"کمال ذبیان" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفت وگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های صهیونیستی) شبکه العالم گفت: "ارتش سوریه در چارچوب عملیات حلب طی سه هفته مناطق مختلف این کشور را تحت کنترل خود در می آورد."
وی افزود: حلب نزدیک مرزهای ترکیه قرار دارد و در صورت پاکسازی آن، شهر ادلب نیز از قبضه گروههای مسلح خارج می شود.
ذبیان ادامه داد: "حامیان بین المللی و منطقه ای مخالفان سوریه، گروههای مسلح را برای رویارویی با ارتش این کشور در نبرد حلب آماده می کنند؛ نبرد حلب سرنوشت جنگ دو ساله سوریه را تعیین می کند."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها