هدیه تاجر آمریکایی به پوتین برای تهمت زدن !

هدیه تاجر آمریکایی به پوتین برای تهمت زدن !
يکشنبه 26 خرداد 1392 - 19:09

العالم - مقام های کاخ کرملین، ادعای تاجر آمریکایی در باره سرقت انگشتر گرانقیمت او توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را کذب خواندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، " دیمیتری پسکوف " سخنگوی ولادیمیر پوتین ادعای تاجر امریکایی را عجیب دانست و گفت : او انگشتر را به پوتین هدیه کرد و مانند سایر هدایای دریافتی توسط مقام های بلند پایه دولتی اکنون در موزه کتابخانه کرملین نگهداری می شود.

پسکوف امروز (یکشنبه) اعلام کرد که پوتین انگشتر "رابرت کرافت" را که سال 2005 در مسکو با یکدیگر دیدار کرده بودند ، سرقت نکرده است و این خبر صحت ندارد.

به نوشته روزنامه آمریکائی نیویورک تایمز، کرافت پنجشنبه شب در مراسم شامی در هتل والدورف آستوریا در نیویورک با طرح این ادعا که پوتین انگشتر 25 هزار دلاری وی را ربوده گفت که اکنون به دنبال بازپس گرفتن انگشترش است.

سخنگوی کاخ کرملین گفت : من در دیدار پوتین و کرافت حاضر بودم و ادعای این تاجر آمریکایی واقعا عجیب است. من در 20 سانتیمتری کرافت و پوتین ایستاده بود و دیدم که آقای کرافت انگشترش را به پوتین هدیه داد.

فدراسیون فوتبال آمریکا انگشتر موسوم به الماس " سوپر بول " را به برنده مسابقات قهرمانی سالانه اعطاء می کند و رابرت کرافت که رئیس باشگاه فوتبال آمریکائی " نیو انگلند پتریوتس " است ، یکی از قهرمانان دریافت کننده این انگشتر است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها