هشدار جدی رهبر جریان صدر به سرکرده القاعده

هشدار جدی رهبر جریان صدر به سرکرده القاعده
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 10:19

رهبر جریان صدر با هشدار به سرکرده القاعده در خصوص جنایتهای عناصر این گروه در سوریه و عراق، از او خواست سوریه را به حال خود رها کند تا همچنان کشوری برای علوی ها و سنی ها باقی بماند و به کشور تروریستها و القاعده تبدیل نشود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم "مقتدی صدر" در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات اخیر "ایمن الظواهری" و ادامه حمایت وی از افراطی گری و تروریسم در عراق و دیگر کشورهای دنیا، جنایتهای القاعده را محکوم کرد و گفت: این گروه اکنون درحال کشتار مسلمانان است.
وی افزود: سوریه کشوری سنی و علوی باقی خواهد ماند و تروریسم، القاعده و افراطی گری در این کشور جایی ندارد.
مقتدی صدر، القاعده را "وحشی" نامید و از عناصر این گروه خواست سوریه را ترک کنند تا مردم این کشور در صلح و آرامش زندگی کنند.
مقتدی صدر خطاب به عناصر القاعده خاطرنشان کرد: سوری ها شما را نمی خواهند.
رهبر جریان صدر با درخواست از ظواهری برای خودداری از ریختن خون محبان و پیروان اهل بیت (ع) و دست کشیدن از فتنه انگیزی بین اهل سنت و شیعیان، تهدید کرد که می تواند به این اقدامات پاسخ کوبنده و ویرانگری بدهد.
مقتدی صدر با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در عراق ادامه داد: وقوع چندین انفجار در استانهای مرکز و جنوب کشور پیامی از سوی شما (القاعده) بود که آن را دریافت کردیم؛ و پاسخ "الهی، آسمانی، محمدی، علوی، و فاطمی در نزدیکترین زمان داده خواهد شد، تا بتوان از ریخته شدن خون اهل ستن و شیعیان در کشور عزیزمان جلوگیری کرد.
در انفجارهای تروریستی دیروز در استانهای "واسط"، "بغداد"، "ذی قار"، "بصره" و نجف ده ها تن کشته و یا مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها