خروج تروریست لیبیایی از تونل چند روز پس آزادی قصیر

خروج تروریست لیبیایی از تونل چند روز پس آزادی قصیر
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 12:20

یک تروریست لیبیایی چند روز پس از پاکسازی شهر مهم و راهبردی قصیر به دست نیروهای ارتش سوریه، برای تهیه سوخت چراغ از تونل محل اختفای خود خارج شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "النشره" لبنان در گزارشی تأکید کرد، چند روز پس از پاکسازی قصیر یکی از جنگجویان لیبیایی درحالیکه یک دبه پلاستیکی در دست داشت از تونلی خارج شد و از نیروهای ارتش سوریه خواست به او سوخت چراغ بدهند.
وی که هنوز خبر نداشت این شهر کاملا از وجود گروه های تروریستی پاکسازی شده، پس از نزدیک شدن به نیروهای ارتش سوریه به آنها گفت: "خسته نباشید جوانان، سوخت چراغ تمام شده و دیگر نور نداریم".
النشره تأکید کرد: پس از بازرسی تونلی که این ترویست لیبیایی در آن مخفی شده بود، نیروهای ارتش سوریه متوجه شدند که این تروریست در تونل از قرص های حاوی مواد مخدر استفاده می کرده.

نیروهای ارتش سوریه چهارشنبه 8 خرداد پس از حدود دو هفته عملیات سنگین، شهر قصیر را کاملا از وجود گروه های مسلح و تروریستی پاکسازی کردند.
شهر قصیر در غرب سوریه و 35 کیلومتری شهر حمص مرکز استان حمص قرار دارد. این شهر به دلیل قرار داشتن نزدیک مرز لبنان، از گذرگاه های اصلی ترانزیت سلاح و تروریست به داخل سوریه بود و همچنین یکی از مهمترین پایگاه های گروه های تروریستی به شمار می آمد.
پاکسازی این شهر از وجود گروه های تروریستی با اعتراض شدید حامیان غربی این گروه ها و هم پیمانان منطقه ای آنان همراه شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها