بوسه امیر جدید قطر بر شانه مفتی تکفیری + فیلم

چهارشنبه 5 تير 1392 - 13:53

امیر جدید قطر در مراسم بیعت و دیدار شخصیت های این کشور هنگام رسیدن مفتی تکفیری این کشور، مراسم استقبال ویژه ای را به نمایش گذاشت و بر شانه وی بوسه زد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "حمد بن تمیم" در مراسم بیعت و دیدار شخصیت های این کشور به گرمی و کاملا متفاوت با دیگران از "یوسف قرضاوی" استقبال کرد.

به عقیده ناظران استقبال گرم امیر جدید قطر از این مفتی تکفیری دلیلی دیگر بر این مسأله است که سیاستهای خارجی این کشور در خصوص مسائل منطقه به ویژه حمایت از گروه های افراطی تغییری چندانی نخواهد کرد.

یوسف قرضاوی که از آغاز جنگ و بحران در سوریه به دلیل اتخاذ مواضعی بسیار تند ضد این کشور و حمایت از گروه های سلفی افراطی و تکفیری در سوریه به پدر معنوی این گروه ها تبدیل شده، یک ماه قبل در اظهاراتی  اهانت آمیز و تفرقه افکنانه علوی‌ها، یهودیان و مسیحیان را "کافر" دانست.

حملات تند این مفتی قطری به سوریه و مقاومت در حالی است که وی هیچگاه اعتراضی به اقدامات جنایتکاران رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین و لبنان نداشته و حتی اخیرا در اظهاراتی، نگراني واشنگتن درباره رژيم صهيونيستي بي مورد دانسته و گفته است، "مخالفان سوريه براي اسرائيل خطر ندارند"!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها