استعفای مجری مشهور در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم

جمعه 7 تير 1392 - 07:38

وزارت بهداشت مصر در ساعات اولیه بامداد امروز (جمعه) از کشته شدن دو تن و زخمی شدن بیش از 430 نفر در درگیری های میان موافقان و مخالفان دولت مصر در چهار استان این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این درگیری ها از روز چهارشنبه و در آستانه تظاهرات بزرگ 30 ژوئن (9 تیر) آغاز شده که به دعوت مخالفان مرسی و برای سرنگونی وی برگزار خواهد شد.

در همین حال، خبرنگار العالم در مصر گزارش داد: اخباری مبنی بر لغو مجوز شبکه تلویزیونی "فراعین" مصر (مخالف رییس جمهور) به سبب توهین به ارتش منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، جمال الشاعر مجری مشهور تلویزیون مصر نیز شب گذشته در اعتراض به آنچه "اخوانیزه کردن رسانه ها در مصر" نامید، اعتراض و استعفای خود از ادامه همکاری با تلویزیون مصر را در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد.

وی در لحظات پایانی آخرین قسمت برنامه "کلّم مصر" که شب گذشته از شبکه دوم تلویزیون مصر پخش شد، دستور مدیریت رادیو تلویزیون مبنی بر توقف پخش این برنامه و اعمال فشار بر اصحاب رسانه و "جنون" رسانه ای اخوان المسلمین را به شدت مورد انتقاد قرار داد و استعفای خود را از فعالیت در تلویزیون مصر اعلام کرد که مورد تشویق حاضران و میهمانان برنامه قرار گرفت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها