الوفاق: اتهامات آل خلیفه علیه انقلابیون بحرین بی‌اساس است

الوفاق: اتهامات آل خلیفه علیه انقلابیون بحرین بی‌اساس است
دوشنبه 17 تير 1392 - 20:44

منامه، العالم- رئیس شورای جمعیت اسلامی الوفاق ملی بحرین تاکید کرد که گروه های سیاسی، به ویژه جمعیت الوفاق، هر گونه توسل به خشونت را محکوم می کنند و این گونه اقدامات جایی در فعالیت های سیاسی این گروه ها ندارد.

جمیل کاظم روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: دستگاه های امنیتی بدون ارائه هیچ مدرکی مدعی هستند که مخالفان به نیروهای آنها حمله می کنند، در حالی که آنها خود متهم به بدرفتاری با مردم هستند و سازمان های حقوقی از جمله شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد گزارش هایی درباره برخورد خشونت آمیز دستگاه های امنیتی با مخالفان، بازداشت شدگان و تظاهرکنندگان بی دفاع منتشر کرده اند.

کاظم با اشاره به درخواست رسانه های رژیم بحرین از گروه های سیاسی به خصوص جمعیت اسلامی الوفاق ملی برای محکوم کردن قتل یک نیروی  پلیس در جزیره ستره افزود: جمعیت اسلامی الوفاق ملی هر گونه خشونت و قتل نیروهای امنیتی و شهروندان را محکوم می کند و به زودی بیانیه ای را در خصوص وقایع جزیره ستره و همچنین حمله نیروهای امنیتی به بیش از 30 منزل در این جزیره و بازداشت بیش از 12 جوان صادر خواهد کرد.

جعفر العلوی عضو ارشد جريان عمل اسلامي بحرين نیز در مصاحبه با شبکه خبری العالم در واکنش به سخنان عوام فریبانه نخست وزیر بحرین مبنی بر اینکه "قتل و کشتار یکی از شنیع ترین موارد نقض حقوق بشر است"، به قتل بیش از 33 شهروند بحرینی بی گناه و نقض گسترده حقوق بشر از سوی رژیم حاکم اشاره کرد.

وی با بیان این که رژیم فقط به کشته شدن مزدوران و عوامل خود واکنش نشان می دهد، گفت: چرا رژیم آل خلیفه مزدوران خود را به جرم قتل مردان، زنان ، کودکان و جوانان محاکمه نمی کند؟ آیا بحرینی هایی که کشته می شوند، شهروند نیستند وجان آنان ارزشی ندارد؟

العلوی افزود: ارزش ها، اعتقادات و مقدسات ملت بحرین آشکارا پایمال شده و اگر جز این است، پس چرا مسجدی که محل عبادت خداوند است، به پارک تبدیل می شود؟

وی گفت: رژیم آل خلیفه ادعا می کند که هدفش از تخریب مسجد و احداث پارک در محل آن، ارائه خدمات به شهروندان است، در حالی که هیچ یک از شهروندان بحرین چنین اقدام ناپسندی را خدمت نمی دانند و آن را نخواهند پذیرفت.

Ma.14:44.8

پربیننده ترین خبرها