ارائۀ خدمات نامتعارف به تحصن‌کنندگان مصری

ارائۀ خدمات نامتعارف به تحصن‌کنندگان مصری
شنبه 22 تير 1392 - 18:23

صفحه فیسبوک هواداران "مرسی" با انتشار اطلاعیه اجاره ساعتی آپارتمان به تحصن کنندگان میدان رابعه العدویه برای "خلوت کردن زوجین با یکدیگر"، جنجال بزرگی در شبکه های اجتماعی مصر برپا کرده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، صفحه ائتلاف جوانان سلفی مصری بر روی فیسبوک اعلام کرد که به دنبال اختصاص مکان استحمام و سرویس بهداشتی به تحصن کنندگان میدان رابعه العدویه، کمیته امنیت و ساماندهی تحصن در این میدان، اخیراً از آماده کردن آپارتمان هایی برای "خلوت شرعی" ! زوج های تحصن کننده خبر داد.

در این اطلاعیه عجیب و نامتعارف بر روی فیسبوک که حدود 13 هزار نفر آن را پی گیری کرده اند، آمده است: "زوج هایی که تمایل داشته باشند، می توانند از این آپارتمان ها استفاده کنند، به شرط این که اصل سند ازدواج و اصل کارت شناسایی با شماره ملی زوجین را ارائه کنند".

به نوشته پایگاه خبری "الوفد"، در این اطلاعیه آدرس برخی از این اماکن در قاهره نیز ارائه شده است.

صفحه فیسبوک هواداران مرسی از افرادی که تمایل به استفاده از این خدمت را دارند خواسته تا به همراه همسر خود و با در دست داشتن مستندات لازم، نزد کمیته امینیت و ساماندهی تحصن در میدان رابعه العدویه مصر بروند و خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

در این صفحه خاطرنشان شده که در مقابل این خدمت مبلغ 20 جُنیه (5 دلار) به عنوان "حق نظافت" از استفاده کنندگان دریافت می شود، مشروط به این که مدت استفاده از این مکان ها از 30 دقیقه بیشتر نشود.
نام "محمود محمد عمران" عضو حزب آزادی و عدالت و دبیر کمیته امنیت و ساماندهی تحصن در میدان رابعه العدویه در ذیل این اطلاعیه درج شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها