تصاویر امضای بیانیه "تمرد" در بحرین

تصاویر امضای بیانیه
سه شنبه 1 مرداد 1392 - 19:47

امضای بیانیه " عاصفة التمرد" (توفان شورش) در شهرها و روستاهای بحرینی در چارچوب آمادگی برای تجمع گسترده مردم بحرین در 14 آگوست (23 مرداد) ادامه دارد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تصاویر منتشر شده از بیانیه "عاصفه التمرد" بیانگر آن است که تا کنون بسیاری از خانواده های شهدا و بازداشت شدگان و شخصیت های سیاسی بحرینی ، این بیانیه را امضا کرده اند.

ائتلاف 14 فوریه جمعه گذشته بیانیه " عاصفة التمرد " (طوفان شورش) را تنظیم کرد.

درهمین حال 50 شبکه اطلاع رسانی داخلی در بحرین با اعلام حمایت از " تمرد در بحرین" برلزوم به کارگیری همه امکانات به منظور حمایت از این طرح تاکید کردند.

این شبکه ها ابراز اطمینان کردند که مردم بحرین از خواسته خود کوتاه نخواهند آمد و" نخبگان مردمی" اعم از پزشکان ، مدرسان ، دانشجویان ، کارگران ، هنرمندان و شعرا ، حمایت خود را از "روزِ شورش " اعلام کردند و برای مشارکت در فعالیت های اینروز اعلام آمادگی کردند.

درهمین حال ، نهادها و وزارت خانه های دولتی ، تصمیماتی را اتخاذ کردند که مرخصی را برای کارکنان و کارمندان در ماه اوت آتی ممنوع کردند.

همچنین خبرها حاکی است شهرداری ها و ادارات مختلف در بحرین اعلام کرده اند که با هیچ گونه مرخصی در ماه آگوست موافقت نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها