وزیر دادگستری بحرین انقلابیون را تهدید کرد

وزیر دادگستری بحرین انقلابیون را تهدید کرد
يکشنبه 6 مرداد 1392 - 22:37

العالم - وزیر دادگستری بحرین در آستانه تظاهرات جنبش تمرد در این کشور، انقلابیون معترض به ظلم و سرکوب آل خلیفه را رسما تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "خالد بن علی آل خلیفه" وزیر دادگستری و اوقاف و امور اسلامی بحرین با اشاره به گفتگوی مخالفان رژیم آل خلیفه با دولت، تصریح کرد: گفت وگو برای هیچ گروهی مصونیت ایجاد نمی کند و این مساله نیازمند خویشتنداری است. همه باید احساس کنند تدابیر دولت به نفعشان است و برنده و بازنده ای در کار نیست.

وزیر دادگستری بحرین که اعتراض مسالمت آمیز مردم انقلابی بحرین را "اخلال و ناامنی" می داند، در ادامه مدعی شد: امروز تمام مردم بحرین خواستار امنیت هستند، فرقی میان ساکنان مناطق مختلف نیست و هدف ما کمک به دولت برای اقدام علیه تروریسم است.

وی توضیح نداد که با ناامنی و سرکوب گسترده مردم که از سوی نیروهای امنیتی رژیم بحرین صورت می گیرد، آنان چگونه باید احساس امنیت کنند.

سخنان شیخ خالد بن علی آل خلیفه در زمانی مطرح می شود که جنبش تمرد بحرین قرار است 14 آگوست در اعتراض به سرکوب معترضان و تضعیع حقوق ملت بحرین که خواستار دموکراسی، آزادی و تشکیل دولت منتخب هستند، جنبش سراسری خود را آغاز کند.

پیش از این نیز وزیر کشور بحرین مخالفان را تهدید کرده بود.

ساعاتی پس از آن که جنبش تمرد مصر، محمد مرسی را از قدرت ساقط کرد و تونسی ها هم جنبشی با همین نام تاسیس کردند، جنبش تمرد بحرین نیز از مردم این کشور برای شرکت در تظاهرات 14 آگوست (23 مرداد) دعوت کرد. این روز با استقلال بحرین از استعمار انگلیس مصادف است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها