دسترسی العالم به اسناد مکالمات تروریستها در سوریه

چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 22:20

لاذقيه ، العالم- خبرنگار العالم در لاذقيه با اعلام سيطره ارتش بر منطقه استراتژيك تله الكبوله از به دست آمدن نوارهاي ضبط شده از تماس بيسيم ميان تروريست هاي غير سوري خبر داد و خاطرنشان كرد که پس از بازگشت به منطقه امن این مکالمات را منتشر خواهد كرد.

حسین مرتضی مدير دفتر شبكه خبري العالم در سوريه امروز (چهارشنبه) در بخش خبري این شبکه نیز اعلام کرده بود که ما اکنون در تله الكبوله در حومه لاذقيه هستيم؛ اين منطقه در محاصره تروريست ها بود اما ارتش توانست بر تمام قسمت هاي آن سيطره پيدا كند.
وی افزود: ما به همراه ارتش سوريه وارد اين منطقه شديم و هنوز درگيري و شليك گلوله ادامه دارد و درحال حاضر درگيري ها در كوه هاي منطقه كه تعدادي تك تيرانداز در آن مستقر هستند، متمركز است.
وي خاطرنشان كرد شهرك هاي واقع در شمال اين منطقه همگي پاكسازي شده اند و حالا علميات در ساير محورها ادامه دارد و تروريست ها در مسير تپه اشعياي پيغمبر و شهرك سلمي و بعضي ديگر از شهرك هايي كه تروريست ها در آن حضور دارند، ادامه دارد.
حسين مرتضي افزود دقايقي پيش موفق شده به تماس هاي بيسيم تروريست هاي كه با لهجه غير سوري صحبت مي كردند گوش دهد و تاكيد كرد بعد از بازگشت به منطقه امن آنها را براي پخش در اختيار شبكه خواهد گذاشت .
خبرنگار العالم گفت: از روي لهجه تروريست ها مشخص شد كه آنان اتباع مغرب ،تونس ، ليبي و مصر هستند و حتي برخي افراد كه نامشان در اين تماس ها ذكر شد شناساسي شدند. ضمنا چند تماس از سوي تروريست ها با ترك ها نيز به ثبت رسيده است.

MKH-14-16:03

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها